provrörsbefruktning - check !

Missförstå mig rätt nu... jag tycker inte att det här är någon rolig resa vi gett oss in i.
MEN om det verkligen skulle gå vägen så är det väldigt häftigt att fått uppleva detta!

Jag skulle gärna byta bort upplevelsen mot att bli gravid på vanlig väg men ändå trots allt så tycker jag det är coolt.
En häftig sak att ha gjort.!
Provrörsbefruktning - check !!

Det är lixom bara sånt man sett på tv...

kommer säkert ångra mitt uttalande när man sitter sen efter 6 misslyckade ivf och gråter...
Men första och naturligtvis vårt enda ;) är spännande !!!

Åh jag är så nyfiken på alla som ruvar nu.... har sagt det förr och jag önskar så jag va framme vid ruvning.
Har räknat lite och om allt går som planerat så kommer vi få veta om vi lyckades dagarna runt E´s födelsedag !
Jag som inte vetat vad jag ska köpa ;) hehe

Så jag hoppas det betyder tur och att han kan få världens bästa födelsedags present från mig!!!

Kommentarer
Postat av: Fialisa

Jag håller faktiskt med dig. Detta är verkligen inget jag vill uppleva, men nu när det inte går på naturlig väg och vi tvingas till IVF så får man ju gilla läget. Och OM detta lyckas så är det faktiskt en rätt så häftig upplevelse att ha varit med om (även om jag inte varit med om den ännu).



Jag håller tummarna för att det går vägen för er på första försöket.



Jag ska börja spraya om 4 veckor. Spännande och nervöst på samma gång.



Kram Fialisa

2010-01-29 @ 08:56:22
Postat av: Fru barnlös

Låter som en utmärkt födelsedagspresent!

2010-01-29 @ 09:38:30
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Håller med!



Detta är inget man vill uppleva men man vet att i slutänden blir allt så himla perfekt!

Jag är oxå trött på allt detta... prover hit, tester dit och den där hemska väntan på ett besked! Vilken vecka får du reda på om det blivit något?



Lycka till!

/ Mia

2010-01-29 @ 12:42:56
URL: http://www.prackan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0