seeeg dag.

usch vilken dag, har legat i sängen hela dagen !! Så himla tråkigt. Så gjorde jag misstaget att kolla på alla avsnitt av unga mödrar... Åh varför gjorde jag det... ??
Sicka puckon dom där brudarna är... och nästan ingen av dom har någon pappa till sina barn?
När man ser såna program blir man ju bara ännu mer irriterad över orättvisan.

Här sitter vi och längtar efter en bebis/ familj så det gör ont i våra kroppar. Kämpar månad ut och månad in och dom "leker" lite i sänghalmen när dom är typ 15 år.... Jävla grisungar...!!

Så nu ligger jag här och längtar ännu mera efter en liten familj!

Och nu på sekunden när jag skrev detta så visas det reklam på tv:n om clearblues nya fertilitetsmonitor.....blöööhhhh!
Tack för den.... Nej tack, jag är långt förbi det stadiet när ett sketet ägglossnings test skulle kunna hjälpa mig!

Hoppas på att jag känner mig bättre imorgon i alla fall, för denna dagen har verkligen varit kass. Får ju liggsår av att bara ligga här hela dagen. Men så fort jag rör mig så får jag ont igen... kan inte ens ligga på sidan. Tröttsamt.
Och magen känns alldels trasig och uppblåst, ser lite ut som en gravid mage... en tidig gravidmage ;)
Hehe drömma kan man ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0