sprayat en hel vecka !

idag är ingen bra dag. Spraydag 7 !!
Vaknade inatt av att jag hostade som en tok, och jag va väldigt väldigt varm!
Så fick jag plötsligt väldiga mensvärks smärtor....ingen mens än dock.

Höll på att flippa på min stackars sambo, han låg alldeles för nära och änna höll om mig, men så varm som jag va ville jag bara ha bort honom. Försökte putta bort honom och lägga mig längre bort men det gick lixom inte.
Ville bara väcka honom och skrika att han skulle flytta sig. Men jag höll mig ;)

Dagen har änna fortsatt på det här spåret. Jag är riktigt ilsk utan att veta varför. Jag har ingenting att vara arg över men jag är irriterad ändå. Allt E gör idag retar mig, och jag hade hellst velat vara för mig själv.

Tycker sprayen smakar mer skit för varje dag, och jag känner konstant äckel smaken i munnen !
3 veckor till innan jag får börja med sprutor.... det känns verkligen som en evighet!
Varför kunde jag inte få spraya i 2 veckor som de flesta andra.... åhhhh!!
Inte för att jag ser fram emot sprutorna, dom skrämmer verkligen skiten ur mig, men jag vill bara få allt det här överstökat nån gång!

Kommentarer
Postat av: Miss S

Då börjar sprayen kicka in ordentligt och påverka ditt humör! Jag sprayade i tre veckor och sista tiden smakade jag inte sprayen alls. Så det går säkert över. Sprutorna behöver du inte alls vara nervös för. Nålen är så extremt tunn och bara en cm lång, så det känns knappt. Har du inte fått prova sticka dig på kliniken? Förresten, vilket läkemedel ska du spruta?

2010-01-17 @ 15:00:07
URL: http://www.baby-langtan.bloggplatsen.se
Postat av: Kix

Tänk att det ändå är värt det när du blir gravid!

2010-01-17 @ 21:21:49
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: Fru barnlös

Inte kul när man känner sig arg och irriterad för ingenting men ändå inte kan låta bli. Hoppas att det känns bättre snart och att allt besvär leder till att du blir gravid.

2010-01-18 @ 09:02:11
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0