sprayat i 3 veckor !

Tjihooo Idag har jag sprayat 3 hela veckor ;)
Nu känns det äntligen som om vi börjar komma någon vart!

Och igår när jag va ute och festade hade jag verkligen jätteroligt!
Va längesen jag hade så roligt! Och det gör att man får kraft att orka fortsätta. Att man känner sig levande!
Älskar den känslan.... att livet faktiskt är värt någonting även utan barn!!

Och jag kände inga biverkningar av sprayen heller, trots en hel del groggar och även några shottar!
Så det kändes bra!
Men i morses när klockan ringde för dagens första spray kändes det mindre roligt!
Usch, att behöva halv sätta sig upp när huvudet bara snurrar va ingen höjdare och när smaken sen rann ner i halsen så va jag väldigt nära att spy upp mina inälvor ;)
Men jag klarade mig, har en helt okej bakfylla oxå... bara lite huvudvärk.... men den börjar man ju bli van med nu när man haft den var och varannan dag i 3 veckor !

Nu gäller det alltså att stå ut i en vecka till sen så jävlar börjar det äntligen hända grejjer!!

Åhh om ni visste vad skönt det är att vara såhär glad ;)
Hoppas det smittar av sig lite så ni andra tjejer oxå får lite glädje under veckan !!

Fast jag vet att mitt eget humör kommer bli riktigt surt sen under veckan när allt känns tråkigt igen !
Men idag är en bra dag och jag ska njuta av min glädje trots bakfyllan!

Kram på er !!!



Kommentarer
Postat av: MDB

Åh vad härligt att höra att du är så glad. Och vad skönt att det bara är en vecka kvar till sprutorna! Kram.

2010-01-31 @ 22:08:12
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Plusresan

Vad härligt och uppfriskande med sån glädje! =) Och skönt att det bara är en vecka kvar, det kommer att gå jättefort!



Hoppas du haft en bra dag och att bakfyllan försvann.



KRAM

2010-01-31 @ 22:37:08
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0