Spraydag 1

Wow då va man igång då ! Karusellen är i rullning!!!!

Sprayat 2 gånger än så länge idag och ja vad ska man säga...
Sprayen smakar riktig skit!  Äcklig känsla när den åker ner från näsan i halsen !
Känner ju inte direkt så mycket än, men som sagt så har jag ju bara hunnit börja !
Så det ska bli spännande vad som komma skall.

Ska bort ikväll så redan idag får jag börja med smygandet.... det känns ju lite sisådär!
Får smyga in på min väns toa och smygspraya! Jobbiga är väl att jag egentligen skulle behöva ligga ner lite efteråt, för jag märkte med en gång att sprayen bara vill rinna ut igen om jag inte ligger med huvudet bakåt !

Annars så händer det inte mycket, så jag får återkomma ikväll !

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Kul att ni är på gång!

2010-01-11 @ 16:40:27
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0