Spraydag 10

Hej hej. Idag är mensen här på allvar, sängliggande igen :(

Är så innerligt trött på att bli helt handikappad varenda månad helvetet behagar komma.
Om allt går som vi vill nu så är det här sista gången mensen kommer på åtminstone 9 månader !!!
Åh snälla snälla låt oss lyckas !
Vill inte ha den något mer nu! Tycker det får vara nog!
Jag har haft så mycket mensvärk i mitt liv hittils så det räcker och blir över!
NU FÅR DET RÄCKA!!!

Dag 10 idag, det känns i alla fall bra. 10 är ju ändå ganska många dagar!
Tröttheten slår mig med en klubba i huvudet och jag orkar knappt hålla ögonen öppna!

Önskar att tiden stod still medans vi håller på med detta. Alltså att jag inte får bli äldre nu... jag vill inte !
Kan jag inte få stanna här nu tills jag får mitt älskade barn.
Jag önskar såååå att jag får ha min lilla bebis i magen när jag fyller år!

I övrigt så har jag tyvärr blivit lite folkskygg, när jag mår lite dåligt så vill jag verkligen bara vara för mig själv!
Vill inte umgås med någon och knappt E får vara i närheten när jag har ont!
Så det blir mycket ensam-tid och just nu är det livsfarligt då tankarna snurrar runt detta!


Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Jobbigt med mensvärk. Hoppas du snart är på benen igen.

2010-01-20 @ 17:58:11
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0