Spraydag 16

Har precis sett ett intressant program som hette den indiska bebisfabriken.
Väldigt dubbla känslor, man blir ju lycklig över att möjligheten finns med surrogat mammor, men det känns så synd att de egentligen bara gör det för pengar och inte enbart med viljan att hjälpa barnlösa!

Tyckte lite synd om de indiska kvinnorna som faktiskt "säljer" sina kroppar för att deras egna barn ska ha råd att gå i skolan! Men dubbelmoralen inom mig gör att jag själv oxå skulle kunna gå den vägen om det absolut skulle behövas !

För många år sen såg jag och min mamma ett program om en syster som va surrogat till sin syster. Det va helt fantastiskt, och efteråt sa min mamma att hon absolut skulle kunna göra samma sak för mig.
Då trodde man väl aldrig att man skulle hamna i den här sitsen, men det känns väldigt stort och kärleksfullt att veta att hon skulle kunna göra något sådant för mig!

Men nu ska vi ju bara koncentrera oss på att lyckas själva såklart!
Om en månad skulle jag kunna vara gravid ;)   WoW det är en obeskrivlig känsla, men tyvärr vågar man ju knappt tänka den innan man blir rädd igen att det inte ska gå!

När man får fler negativa besked av sina blogg vänner så går hoppet ännu mera neråt oxå.
Jag lider verkligen med dom allihop som fått negativa besked.

Spraydag 16 idag och nu känner jag ingenting längre...?? Har kroppen redan vant sig? Min kropp kanske gillar klimakteriet ? Ja jag vet inte ???
Vill att det ska bli 8:e februari nån gång !!! så jag troligtvis får börja med mina sprutor !!!
Bara 12 dagar kvar ;)
Då kommer jag ha sprayat i 28 dagar!


Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Såg att programmet skulle gå men orkade inte titta. Var programmet bra?

2010-01-27 @ 09:42:42
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: MDB

Ja, vi tyckte ju rätt lika. :-)



2010-01-27 @ 20:58:15
URL: http://www.minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0