5 dagar kvar

jag är lite orolig över min ovesterin kräm.... jag vet inte om jag kan fortsätta ta den samtidigt som suprecur sprayen ???
jag tar ju den för östrogen brist och om sprayen ska sänka östrogen nivån så känns det inte som en bra grej att tillsätta ännu mer ??? Det går ju inte ihop och det finns inte någon att fråga !
Trött blir jag på alltihop

Speciellt eftersom mina slemhinnor fortfarande känns väldigt torra & sköra... vad fasen kommer dom då bli efter sprayen... huuhh jag kommer ju torka ihop som en gammal kärring !
Känns inte kul !
Speciellt eftersom jag knappt kan få in en tampong utan att få halv ont just nu.... aj aj... denna ivf omgången kommer att slita på min stackars kropp som satan !
vågar inte ens tänka på alla verktyg och vagitorier och skit som ska in... AJJJ !!!

Jag vill bara så att det ska vara värt det !!
Åh jag längtar så oerhört.... önskar så att det är min tur denna gången !

dag 15 idag och ägglossningen lyser med sin frånvaro.... just nu skiter jag faktiskt i det ändå !
Jag vill bara sätta igång och spraya så vi får en vettig chans !

vill så gärna få se ett plus.... det är så otroligt långt bort & overkligt eftersom jag aldrig någonsin under mina år fått se ett. vill så gärna se att det åtminstone finns en liten chans att någonting ska kunna fästa!
Naturligtvis vill jag ju inte ha ett missfall, men på något sätt önskar man bara att man i alla fall kan få se ett plus någongång!
Är så less på alla minus som har flinat åt mig!!

står förresten om suprecur sprayen att graviditet måste uteslutas innan man börjar... okej och hur fasen ska man göra det på dag 21 ???
ja ja, är som sagt lite trött på skiten idag och vi har inte ens börjat!


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Oj vad jag känner igen mig i dina tankar ibland. Har precis gått omkring och tänkt exakt samma tanke, att det är hemskt men ett missfall skulle på något vis ändå visa att vi kan bli med barn. Tror alla i samma sits tänker så någon gång. Har slutat testa med graviditetstest eftersom jag tycker att de är emot mig. Väntar ut mensen istället och skulle det gå flera dagar över tiden så testar jag då.



Hur ser din cykel ut? Jag hade en lång cykel på 36-44 dagar innan kuren. Nu har jag (verkar det som) stabila 33 dagar med ÄL dag 17. Kanske din cykel ändrades lite när bakterien försvann?



Jag tycker att jag är ganska torr, förutom vid ägglossning, då brukar det bli ganska mycket. Men inte så man måste springa och byta trosor eller så. Det är nog individuellt.

2010-07-28 @ 13:51:12
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0