bara 2 veckor kvar

2 veckor kvar till spray start ! Shit, känns inte okej !

E trodde ju verkligen att vi skulle fixa det på egen hand nu efter dr L´s " mirakelkur" så det känns lite som ett nederlag att börja om !
Lite konstigt känns det allt, speciellt eftersom det va januari förra gången jag började med sprayen !
Total motsats denna gången alltså

Iskallt, massa snö och jag minns att jag va rädd att sprayen skulle bli för kall när jag tog med den ut för att åka pulka ;)

Nu blir det nog snarare jättevarmt, massa sol och rädslan att sprayen blir för varm när jag tar med den ut och badar ;)

Hoppas att symptomen inte blir värre i värmen bara !
Helt sjukt att det nästan är 7 månader sen vi påbörjade första försöket - det går ju inte fort frammåt precis, okej att vi gjort ett FET emellan åt oxå men det är nästan löjligt hur lång tid man måste vänta !
Hade jag vetat det innan vi började hade jag nog tagit livet av mig !
Inte på riktigt såklart, men det hade kännts värdelöst!

undrar om man kan önska att sätta tillbaks 2 embryon? trots att det bara är ivf nr 2...
det är ju ändå 3:e insättningen !
Får man säkert inte men jag hade verkligen velat ! Då hade det varit något annorlunda än förra gången i alla fall.
Inget är ju ändrat.. samma läkemedel och allt så det känns sådär !

Ja ja, snart är vi igång i alla fall och många av er oxå! Så nu kör vi tjejer !!!!!!!



Kommentarer
Postat av: M

Nu grejar vi detta!!! =))

2010-07-20 @ 22:49:47
URL: http://dujagochframtiden.blogspot.com/
Postat av: Tea

Den här gången ska det gå!

2010-07-21 @ 08:44:18
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: MDB

Håller tummarna för att det ska vara den här gången det går vägen!

2010-07-21 @ 11:48:56
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: J

är inne och önskar dig lycka till =)

2010-07-21 @ 12:58:52
URL: http://johawes.blogspot.com
Postat av: Nina

Hej där! Jag har fått en liten kylväska av RMC(

den är inte diskret precis, knallröd med texten SUPRECUR på :) ) man ska lägga några isbitar i den. Har sprayat sen den 30jun och ska hålla på till 2:a aug. Det som är jobbigt i denna värmen är huvudvärken! Men se till å dricka vatten så blir det bra! Lycka till

2010-07-21 @ 14:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0