ingen gubbe?

cd 17 idag och det blev visst ingen ägglossning ! ??
tog sista av testerna jag hade hemma och nu skiter jag nog i det , ingen ide att köpa ett nytt paket!

en enda gång har jag haft ägglossningen på dag 18 och det va ju naturligtvis när vi skulle göra FET försöket!
annars så har jag alltid haft på dag 14-16. så lite konstigt tycker jag allt att det är !

men men nedräkningen fortsätter till spray start !
börjar få lite tankar om att "vi faktiskt har en chans att fixa det här "
Det KAN ju faktiskt gå vägen !!!???

Jag lever på historier just nu om folk som lyckats på andra och tredje försöket trots att de aldrig tidigare sett ett plus !

annars så har jag bestämt mig för att sluta med ovesterin krämen medans jag sprayar, åtminstone tills sahlgrenska öppnar och jag kan fråga någon !
Sen ska jag kräva att få träffa en läkare innan sprutstart som ska få kolla upp mig grundligt, se om cystan är kvar ? och någon får ju faktiskt se till att hjälpa mig med de här stackars slemhinnorna !

sen ska det jävlar i mig produceras ägg !!!! ;)


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Min cykel ändrades efter att bakterien var borta, det är nog på g med ägglossning. Du kan ju kolla flytning och sånt om du inte vill hålla på med stickor. Spermierna lever ju i några dar så gör det när det känns rätt och roligt :)



Jag känner mig superoptimistiska om att ni kommer att lyckas! Plötsligt händer det och då kommer allt att vara värt det :D



Kram!

2010-07-29 @ 12:54:42
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: emelie

kanske kan peppa lite med att berätta om ett par jag kännner som äntligen har fått sin efterlängtade dotter efter 4 år och 6 försök!

håller tummar och tår för er!!

2010-07-29 @ 14:49:13
Postat av: Mikaela

Jag försöker också intala mig att två gånger är ännu egentligen ingenting utan många försöker 6 gånger och lyckas sen, det KAN ju vara så för mig också. Man försöker att inte ge upp!

2010-07-30 @ 10:45:42
URL: http://varfinnsminbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0