Nästa behandling!


okej, kom äntligen fram nu och vi börjar alltså med spray i augusti och sen sprutor i september så vi är inplanerade för äggplock vecka 36!

kändes lite jobbigt att planera detta faktiskt :( jag blev ledsen och trött. Känns som om det aldrig tar slut!
vi skulle tydligen köra på exakt som förra gången, vet inte om det är bra eller dåligt??
samma läkemedel och troligtvis samma doser.

Jag va jättenöjd med 7 ägg och sen 4 befruktade....DÅ
nu visade det ju sig att det inte betydde ett skit så jag vet inte vad man ska förvänta sig och hoppas på ???
För likförbannat så blev det ju ingen bebis och inga embryon finns kvar !

gör lite ont att tänka på att vi har som mest 2 försök kvar som vi hinner med.... sen är detta året oxå slut!

SUCK !!

kan vi inte bara få ett mirakel nu i sommar så vi inte behöver hoppa på denna onda resan igen !!

i övrigt så tas sista antibiotika tabletten imorgon och det är inte en dag för tidigt. min söndertrasade mage tål inte mera nu !

har läst lite på de andra grejjerna jag ska ta och tyvärr verkar det inte så lovande :(
Ovesterin krämen ska inte tas om man har endometrios.... men eftersom jag inte VET om jag har det så måste jag ju ta den ändå.... mina slemhinnor måste ju byggas upp igen !
dessutom tror jag det är en hyfsat liten dos så det går nog bra ändå?!

och på lactal står det " Lactal bör undvikas när man försöker bli gravid då lactal har ett lågt ph och kan försämra miljön för spermierna." Verkar ju lovande det här.... ja jag vet inte vad jag ska säga om det...? antar att miljön ändå varit kass för dom därinne så jag får bara lita på att det kommer bli bättre !

E blev inte överförtjust över mitt samtal med sahlgrenska, han vill verkligen inte höra talas om provrörs befruktning igen... ja ja... skönt för honom kanske med en lång paus nudå.
eller paus & paus.... den egna bebis verkstaden kommer blomstra som aldrig förr ;)



Kommentarer
Postat av: A

Hej! Du har ju såna kraftiga menssmärtor... ta du något smärtstillande? Det låter ju förfärligt att ligga i flera dagar. Själv har jag det väldigt jobbigt men mensvärk och tar Orudis 100 mg 2 gånger med start precis innan mens kommer och ibland upp till det Panocod om det behövs... Har du provat de medicinerna?

2010-06-15 @ 11:09:24
Postat av: Pippifrugan

Då har vi preliminär äggplock båda två i vecka 36. Vi får hålla tummarna att vi håller det och att det kommer att gå bra för oss båda.

2010-06-15 @ 17:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0