om extra rummet

Oops fick en släng av depp igen... kan ha att göra med skit vädret eller att jag gick in på en barnlöshets blogg där personen aldrig lyckades :(
Sånt gör mig livrädd och jag vill inte ens tänka de tankarna just nu, vill ALDRIG tänka dom tankarna men ibland kommer de smygande utan att jag kan göra nåt!

Jag kanske borde byta namn på min blogg ??
Hatar att jag valde " ledsen i hemlighet "   Vill inte att det ska spegla mitt liv !
Jag vill vara " lycklig i hemlighet" ;)

jag vill gå omkring med den finaste hemlighet och bara vara lycklig ända tills man inte kan dölja den längre :)
Åh vad jag längtar idag !!

Jag längtar något enormt!

kom och tänka på vårt extra rum vi har....det som är sprängfyllt med grejjer, det som vi egentligen inte behöver, rummet som vi så gärna vill fylla med bebisgrejjer !
2 gånger har jag ruvat.... och 2 gånger har jag börjat röja / städa i det rummet.... av den enkla anledingen att jag trott att vi skulle få användning av det.
känns jobbigt att den dörren står stängd.... har blivit så knäckt av de 2 misslyckade försöken så jag bara har stängt igen dörren igen :(

nu av nån konstig anledning är jag lite sugen att öppna den igen...  fortsätter vädret att vara såhär tråkigt så kanske man skulle fortsätta med det stackars ensamma rummet??
så svårt bara att veta vad man ska göra med det... ingen ide att tapetsera och grejja innan man vet juh...
blir det bebis så vill vi ju ha ett typiskt barnrum med nån lite mysig barn tapet, men blir det inget så kan vi ju inte göra barnrum av det... det skulle göra för ont! och dessutom skulle folk undra??

Men vi behöver inget annat rum.... vi behöver inget gästrum eller data rum eller pysselrum eller vad man nu kan göra.. Hm... det tål att tänkas på. Däremot behöver det städas så det är väl alltid en början !?

bara 2 kvällar till med dalacinet sen är det åtminstone över.... om jag nu inte får mensen imorgon då som det tyvärr lutar åt....


Kommentarer
Postat av: Candra

Du kan göra om det till din personliga walk-in-closet och smink loge. Fina hyllor uppsatta med skor, accessoarer, väskor och hattar.

Stora garderober med speglar och ett sminkbord, gör något för din/er skull. Kanske måla det vitt med en zebrafondvägg? Skulle det vara så att ni blir med barn så kan allt vara kvar men att ni inreder med tyger, kuddar och leksaker.



Sänder en massa kramar till er och håller som vanligt tummar och tår för att ni ska lyckas!



Kram

2010-06-14 @ 14:02:25
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Känner så väl igen mig! Vi har också ett extra rum som vi inte vet vad vi ska ha till. Jag har många gånger varit på väg att planera hur det skulle va som ett barnru men har fått överge tankarna och planerna. Nu har vi gjort iordning i vår källare och ska ha gästrum där så nu är det inte det i heller. När vi refererar till rumemt kallar vi det för Teddies rum, Teddie är en av våra katter som älskar att sova i extra sängen som vi har där. Patetiskt, jag vet! Rummet är trist, ett hopplock av möbler, inga tavlor och hur trist som hellst. Men vad ska man göra med det då? Speciellt när man inget hellre vill än att inreda det som ett barnrum.



Håller tummarna för att medicineringen ger resultat och att ni slipper göra någon IVF till hösten!

2010-06-14 @ 14:50:25
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0