bye bye Mars

Då är alltså Mars slut för det här året...
Betyder att det gått 3 månader sen vi började med vårt första försök.... blööhh
känns tråkigt att allt tar så lång tid,

någon vann 215 miljoner på lotto? (eller vad det nu va....) igår kväll låg jag och E och spekulerade i vad vi skulle vilja ha om vi vunnit så mycket pengar !
Det va svårt... mycket svårt !

min första tanke va att jag ville ha en privat läkare som kunde skynda på vår barn process !
Så trots alla pengar i världen så är det barnet som skulle vara mest efterlängtat !
Visst fasen skulle det finnas bra många hål att stoppa de där pengarna i övrigt oxå ;)
Självklart... !!!

Idag har vi varit barnvakt, och shit jag förstår nu vad det är som väntar oss... Jag är helt dödstrött, liten va helvild och jag kunde inte släppa honom med blicken en enda sekund för då va han och stoppade nåt i munnen ! :)
Men direkt efter att föräldrarna hämtat honom och vi kunde pusta ut så märkte vi hur tomt & tråkigt det blev !

LÄNGTAR SÅ !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0