dålig känsla

Just nu känns det som om jag håller på att dö.....
Har fått en dålig känsla ikväll som jag inte blir av med !

Jag är så rädd för att testa minus så jag håller på att gå sönder!
Skulle behöva läggas in på sjukhus eller nåt, får ta riktigt långa andetag här för att inte gripas av panik!
Känner hur jag skakar i hela kroppen, och jag får inte bort känslan.

OM mensen tänker komma så får den fan göra det NU.... vill inte att den ska luras med mig... inte nu... inte när jag känner mig såhär trasig! Jag kommer känna mig så jäkla lurad om det inte blir ett pluss...
som om gud leker med mig & definitivt hatar mig !

Kan inte andas.... vill aldrig göra om detta igen... känner bara för att gråta, gråta i flera timmar !

Försöker så tänka mig & föreställa mig ett pluss men, det ändras bara till ett förbaskat minus gång på gång !!

OM NI BARA VISSTE HUR RÄDD JAG ÄR !!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Testa :) Såvet du! Du slipper du oro och funderingar. Eftersom du gått så långt nu så är ett + att vänta tror jag!

2010-03-10 @ 20:05:00
Postat av: SmultronEtt

Jamen! Klart att det är ett plus vännen! Varför skulle det inte vara de? Tänk bara positiva tankar, sudda bort allt negativt! På söndag e de dax!!:)



Kram söta du!

2010-03-10 @ 20:36:59
URL: http://smultronett.webblogg.se/
Postat av: Lila

Oh, så spännande. Jag kniper tummen min att det är ett + på stickan. Som Linda skriver ovan så kan du troligen testa och få reda på svaret, men jag förstår att du vill leva på hoppet.



Kramis Lila

2010-03-10 @ 20:58:22
URL: http://minbloggvarld.blogspot.com
Postat av: Fialisa

Jag kan inte förstå hur det känns ännu, men om några veckor kommer jag att ha samma oro. Det enda jag kan säga är ändå att det verkar ju ändå väldigt positivt att du har gått så här långt och ingen blödning ännu. Är det inte bättre att testa så att du vet, så att du slipper att gå runt att må dåligt. Om det blir ett minus så kommer du att må jättedåligt MEN om det blir ett plus har du mått dåligt alldeles i onödan och du kommer att bli lyckligast i hela världen! Jag önskar dig all lycka och håller alla tummar jag kan!

kram

2010-03-11 @ 10:18:14
URL: http://varresatilltre.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Känner precis som dig. Ruvardag 9 idag.... Är livrädd för att det ska bli ett minus... Orkar bara inte det.... Håller tummarna att det går vägen för dig/er!!

2010-03-11 @ 11:07:44
Postat av: MDB

Jag hade nog testat, men förstår samtidigt att du väntar. Håller tummarna för att det blir ett plus!

2010-03-11 @ 11:11:49
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: MIckan

Åå vad jag hade testat. Är det skit så är det skit och är det bra så är det bäst!!! Kram!

2010-03-11 @ 12:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0