....

Råkade kolla på "våra bästa år" idag...
Lägligt nog skulle ett av paren skaffa barn via Ivf... mådde änna dåligt av avsnittet då dom bestämde sig för att testa, gick till läkaren och sen va det bara att börja !
snabbt & lätt och jag kan ju ana fortsättningen - Åh, nämen barn direkt, självklart !
Klart jag vet att det bara är ett löjligt påhittat tv program men det gör ändå lite ont att dom förlöjligar & förenklar ivf.

Piss!
Önskar att det va så enkelt.... inga väntetider, inga kostnader, inget trasigt psyke och självklart ett barn på slutet !

dagarna rullar på och jag försöker fylla tankarna med annat !
Men det hugger lite extra när hela världen plötsligt består av magbilder.... Åh om man ändå fick lägga upp en magbild !

Tanken slog mig precis att det inte blir någon 2010 bebis - fy va tråkigt det känns ! Önskar verkligen att året åtminstone bjuder på en graviditet annars döööör jag !

jag längtar så efter att få vara med barn !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag dör också om det inte blir graviditet under 2010! Jag gör faktiskt det. Alla tv-serier förskönar allting. Precis som om det bara skulle gå så där. Det är lång process med både fysikst och psykiskt smärtsamma behandlingar. Men det allra värsta är nog detta eviga väntande. Alltid väntar man på någonting, ivf, ÄL, ÄP, läkarbesök...

Livet är "on hold"!

2010-03-30 @ 17:35:15
URL: http://varfinnsminbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0