försöka

Ska försöka att bli bättre ! Ska försöka att se positiva saker med allt !
Jag kan inte lova nåt men jag ska verkligen försöka !

Försöker förstå vad det kan finnas för mening med att vi inte lyckades....

Jag kanske ska njuta av sommaren med min systerson... lägga all fokus på honom utan att "bekymra" mig över min egen lycka ??
Jag & E kanske behövde en party sommar till ?? Nja, har svårt att tro det eftersom vi haft tillräckligt många sommrar som vi trott va "den sista barnlösa"

Jag vet inte vad det kan ha funnits för anledning men däremot får jag bara glömma detta!

Jag ska fokusera på min underbara systerson och älska honom tills han blir tokig ;)
Hoppas på att det åtminstone finns ett barn med för mina framtidsplaner år 2011.

Usch känns så väldigt långt dit men om vi nu bara kan få lyckas i maj så gör det inget att det är lååångt kvar! Jag kommer bli världens lyckligaste ändå såklart !!!

Kan vi inte bara hoppa över hela april !!!??




Kommentarer
Postat av: Mickan

Det är bra. På´t igen bara! Du kan! Kramar! /M

2010-03-18 @ 15:18:28
Postat av: Candra

Det är inte lätt att fortsätta att vara positiv så jag sänder massor med kramar och låtsas choklad :-)

2010-03-18 @ 17:51:11
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: http://avlangtan.blogspot.com/



Försöka är gott nog, det är verkligen en bergodalbana. kram till dig

2010-03-19 @ 09:23:32
URL: http://avlangtan.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Hade varit underbart om man bara kunnat vrida fram klockan. Usch, för att vänta.

Men i maj så händer det! :-)

stora kramar

2010-03-19 @ 13:27:50
URL: http://asa1977. blogspot.com
Postat av: Godsfrun

Hej.

Tittar in här från och till. Senast var när du precis hade börjat och var positiv och hoppfull.



Sitter i samma sits som du och remissen till min första IVF behandlas just nu. Vi är 100% friska och faller i kategorin oförklarligt barnlösa.



För 1 månad sen började jag gå på akupunktur. Det bemötande jag fick av honom slår alla tidigare diagnoser, analyser jag fått hittils. Han gjorde en noggrann analys av puls, kroppsvätskor, drömmar etc... Sen dess går jag på akupunktur 1g/veckan och dricker kinesiska örter morgon och kväll. Vi har första ordentliga ÄL nu i helgen och vi har lovat och kämpa på trots att chanserna är små. Han tror det finns större chanser påföljande månad.



Han föreslog vid första besök att vi skulle vänta med IVF och testa honom i 3 månader. om vi inte lyckas med honom har vi i alla fall förberett kroppen på att ta emot ägget.



Carl Henryk (han heter så) menar att min kropp är i obalans, stress, vässkesamlingar, press på mig själv kläggar ihop systemet och gör att äggen inte fäster. Nu rensare vi och ser till att allt är rent och fint och temperaturen är god när ägget befruktas och kommer in.



De flesta av hans patienter är sådana som är äldre, som gjort flera IVF försök. Akupunktur samtidigt som IVF ska öka chanserna rejält.



Jag vet inte om det finns nån i din närhet som arbetar med kinesisk medicin. Jag bor i Malmö och jag vet att det finns en fantastisk kvinna på Essingen i Stockholm.



Nu har jag ju inte lyckats ännu, men jag känner mig mycket stabilare mentalt sen jag började gå. Jag har kommit mer i balans med min kropp och mycket av det han sagt hittils stämmer så bra med vad jag känner och vad som händer i min kropp.



Mina tankar är med dig och jag hoppas att 2010 är vårt år trots allt.



Kramar

Godsfrun



2010-03-19 @ 15:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0