kvällstankar rd 10

Denna dagen gick hyfsat fort, okej den är inte slut än.... Men jag har varit ute och gjort saker hela dagen, så äntligen en dag som swischade förbi !

Önskar att man kunde åka till Ullared varje dag eller nåt, då hade dagarna flygit förbi och man hade kunnat tänkt på annat ;)

Däremot va detta min värsta vaggis dag.. :(
Då jag gått i affärer hela dagen, så hade den kladdats ut på sidan av trosskyddet på nåt vis och naturligtvis gått igenom byxorna - Tjihooo Fröken fräsch ! Så nu hoppas jag bara att den fläcken går bort från mina favorit jeans !
Ska bli skönt när man inte behöver ta dom mer!

Det är lite halvdålig stämning här hemma tyvärr... Precis i början av ruvningen va vi ju så lyckliga och man kännde nästan på sig att det skulle gå vägen ! Men nu orkar vi knappt prata om det mer.... Vi går ju bara och väntar och E är precis lika rädd som jag ! Det är jättejobbigt och jag vågar knappt säga om jag får ont i magen för då blir han bara ännu mer rädd ! Vi kommer nog inte klara ett minus.... det kommer rasera hela vår värld !

idag har jag inte kännt något i magen på hela dagen ! Bra dåligt ? Bra dåligt ??

Önskar mig inget hellre än att jag är med barn..... men varför känns det inte som om jag är med barn !!?

Hm... precis när jag skrev detta så kände jag något... nåt mensvärks liknande...
kanske ett tecken ;)

Trött på att analysera allting!
Hade vart kul att veta vad ni andra menar när ni skriver molvärk..?  Är det bara då och då under dagen eller sitter det i hela dagarna ? Är det typ som mens känningar eller lite lättare värk ??

Hm, blev tillfrågad av en kompis om jag skulle med ut ikväll.... blev till att ljuga ihop nån dålig bort förklaring, för jag vill egentligen bara vara ifred tills vi vet !!!
Så det får väl bli melodifestivalen och ett nervöst sammanbrott i skallen istället ;)



Kommentarer
Postat av: SmultronEtt

Tänk att det redan gått 10 ruvardagar för dig! :)



Min molvärk är som en väldigt svag mensvärk lite i stil med den jag har dagarna innan den fruktansvärda mensvärken sätter igång. Jag känner denna molvärk ibland, lite till och från, inte hela dagar.



(hoppas att dina favvo-jeans klarar sig)



Ha en skön kväll!

2010-03-06 @ 19:43:44
URL: http://smultronett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0