pyttelite hopp återvänder

Jag vill verkligen inte vara tjatig men jag är såååååååå redo att köra igång igen !!
Jag hatar att vänta och står inte ut!

Bitterheten börjar lossna lite !
Önskar så att kliniken inte skulle ha semesterstängt, det hade verkligen underlättat för mina nerver !
Hade ju varit helt underbart att få ruva under sommaren när livet ändå känns underbart, och man har massa roliga saker att göra hela tiden, känns som om väntan inte skulle kännas lika lång då !

Fast först & främst ska jag ju ruva i Maj... och går det som vi vill denna gången så ger jag blanka fan i om kliniken har stängt eller ej ;)

I höstas så planerade vi en liten semester tripp som vi åkte på i vintras... När vi planerade så va ju min tanke att jag skulle vara gravid då... så blev det ju inte tyvärr ! Så jag kunde hålla igång & dricka och kalasa som alla andra!
Nu planerar vi att åka tillbaka och semestra på samma ställe i sommar, och än en gång är jag gravid i mina tankar när det blir dax att åka ! Och denna gången blir vi fler som åker och det finns såklart planer på lite festande !
Men denna gången önskar jag så att vår dröm slagit in så jag sitter där med något alkoholfritt i min hand istället !!

Ge mig lycka, ge mig sol, ge mig en rejäl befruktning i Maj ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ger dig en befruktning



Vi lär ju bestämma att maj är vår månad.. jag kommer ju börja ruva i mitten/slutet av april om mensen samarbetar, så då kan vi plussa ihop och sen vara gravida ihop..

Perfekt ju! :)



Kram

2010-03-21 @ 18:14:45
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0