Ruvardag 10

wohow!
två siffrigt !!

då va det alltså "bara" 8 dagar kvar ! De mest nervpirrande och spännande dagarna !!

Tack för era kommentarer & råd om falska pluss & tjuvtestning.... jag har fått mycket att tänka på och och kommer inte bestämma något i förväg hur jag gör...
Först får det åtminstone gå förbi dag 15 och sen får jag gå på magkänsla !
Har jag inte fått ens spottings dag 15-16 så är nog chansen ganska god att vi har klarat det... för det får jag alltid några dagar innan mens. Och då borde det ha börjat...
Men om det kommit spottings då kommer jag vara livrädd och antagligen absolut inte tjuvtesta!

Så vi får helt enkelt se vad som händer.... spännande värre!

Idag känner jag plötsligt ingenting alls igen ???
Konstigt det här !  kanske lite mer ömma bröst ?? Men bara kanske ;)

Ja ja... nu gäller det bara stå ut dryga veckan till och sen är det här äventyret över... eller det jag hoppas då att äventyret precis har börjat ;)


Kommentarer
Postat av: MDB

Nu har du i alla fall ruvat fler dagar än du har kvar till TD! En vecka är ju inte så lång tid även om det kan kännas så. Kram.

2010-03-06 @ 12:32:29
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0