Ruvardag 12

Inget blod, inga känningar i övrigt heller.....
Hoppas så himla mycket nu, så det är inte klokt.
Har faktiskt inte mycket mer att tillägga just nu, kanske blir nåt kvälls inlägg istället sen !
SLÄPP INTE ERA TUMMAR;)
Jag känner att dom verkligen behövs om detta ska gå vägen !!

Förresten.... något som gör mig enormt nervös är mina oömma bröst. kan ju inte direkt påstå att jag har ont i dom.... måste man ha det ?? känns annars som om ömma bröst & graviditet går hand i hand...??
Betyder det då att det inte finns något levande därinne...Åhhhh döööör om det inte finns nåt där inne !!!!

LITE UPPDATERING:
Mickan, Mickan ;)  Du vet alltid vad man ska säga för att det ska kännas lite bättre ;) TACK !
Då vet jag att man inte behööööver har ömma bröst för att det ska gå vägen :)
Förresten.... flicknamn hos oss... "Mickan" är inte helt fel :)  tål att funderas på ;) Hihi.

Kommentarer
Postat av: Mickan

Gravid i vecka 17 här och har knappt haft ont i brösten alls, och inte det minsta i början. Kämpa på så håller jag tummarna! Kram!

2010-03-08 @ 17:18:37
Postat av: Fru barnlös

Hoppas hoppas!

2010-03-08 @ 19:00:36
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Lila

Jag håller tummarna att "lillen" vill stanna kvar! Hade inte heller speciellt ömma bröst under min graviditet, har mer ömma bröst nu när jag är icke gravid än när jag var gravid:)



Kramis Lila

2010-03-08 @ 19:34:20
URL: http://minbloggvarld.blogspot.com
Postat av: Flugans mamu

Jag gissar att det finns lika mycket olika symtom (eller avsaknad av dem) som det finns graviditeter. :-) Jag fortsätter hålla mina tummar för er!

Kram

2010-03-08 @ 19:43:52
Postat av: MDB

Jag tar också till mig av ovanstående kommentarer, mina bröst börjar bli helt "normala" efter att ha ömmat som tusan kring ÄP och jag har också funderar lite på detta... Skönt att veta att det inte behöver betyda något.

2010-03-08 @ 22:14:34
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Nu ska det gå vägen! Håller fortfarande alla mina tummar för er!

Tack för dina fina ord på min sida förresten. De värmer ska du veta! <3

Kram, kram

2010-03-09 @ 11:17:24
URL: http://www.asa1977.blogspot.se
Postat av: Mikaela

Spännande tider....håller tummarna!!

2010-03-09 @ 17:23:22
URL: http://varfinnsminbebis.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Det finns inga säkra eller osäkra tecken på graviditet! Jag har alltid trott att morgonillamående skulle vara ett säkert tecken. Men jag har aldrig ens mått illa i tre minuter. Alltså ett "säkert tecken" som inte alls stämde för mig... Däremot har jag haft ömma bröst, men det har jag alltid haft vid PMS också. Jag har ofta fått sova med BH för att mina bröst ömmat så enormt. Alltså för mig ingen skillnad gravid - ogravid. Alltså inget tecken alls för mig heller...

2010-03-09 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0