Ruvardag 6

Min Älskling är den sötaste som finns !

Helt plötsligt förut så fick jag jätteont i magen...  (tror nog bara jag va toanödig hahaha)

Men E tittar förskräckt på mig och säger:

E: - Tror du det är nåt fel ?
jag: - med vaddå?
E: - Med barnet !!

Sötis som redan kallar lilla pricken för "barnet" Åhhh jag dog en smula när han sa det!

Dels blev jag ju jätteglad för att han är så söt och orolig, men en del av mig blev oxå vettskrämd !!
Tänk va besviken han kommer bli om det inget barn finns därinne....

Och det kommer verkligen kännas som om det är mitt fel om det skiter sig :(
Det är jag som ska behöva få den satans mensen i såna fall och behöva krossa hans dröm ! FAN !

Nu har vi ändå bidragit, båda två med mitt ägg & hans spermier....
Men tyvärr är det ju bara upp till MIN jäkla kropp just nu !

undrar så om skrutten har fäst därinne... ??


Kommentarer
Postat av: Drömmen

Vad gulligt :) Jag vet, känns så hemskt att det ska vara våra kroppar som det ska hänga på.



Är också super rädd för att göra min älskade ledsen, för att min kropp är dum, som vanligt....

2010-03-03 @ 18:07:58
URL: http://attlangta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0