Ruvardag 8

Känslosam dag idag...

börjar driva mig själv till vansinne, och även E börjar tröttna på detta nu !

stoppade in middags vagitorien och strax efter blev jag akut jättehungrig och va nära att börja gråta för jag inte kom på vad jag ville äta, plus att jag kände hur den satans vaggisen bara kladdades ut igen, ville gråta ännu mer!
Jag har inte tid att typ "ligga och vila" en stund för att den ska stanna kvar i kroppen, FAN så idag kändes det extra onödigt då den bara rann rätt ut :(

Irriterad på det mesta idag och just nu känns det som om jag vill grina igen, orkar inte vara här hemma... har lust att gå ut och sätta mig i bilen bara för att få vara nån annanstans !

Igår när jag skulle lägga mig kom en riktigt mensvärks känning över mig... en såndär som nästan fick mig att hålla andan för att det gjorde ont, blev kallsvettig & nästan skakig och svettig - Usch !
Paniken började komma oxå, trots att jag försökte behålla mitt lugn, låg och klappade på magen långt efter och bad lilla älsklingen stanna där inne !!

Om vårt embryo finns där så borde det väl fäst nu ???

Försöker tänka på hur jag känner mig, känner olika saker från magen, dels de hemska "mens känningarna" dels tror jag jag känner nåt annat... att det värker på ett annat sätt oxå..? kanske bara inbillning!?

Önskar det fanns en lista på saker man skulle känna & sånt som man absolut inte ska känna, hade varit lite lättare då !

sen så inbillar jag mig att jag mår lite illa, varje gång jag är hungrig.

Brösten är inte ömma, kanske bara pyttelite om man verkligen klämmer på dom !

slutsats.... ?? INGEN , inte en jävla aning !!

puh, snart har vi gjort hälften i alla fall... bara den jobbigaste veckan kvar  !

Snälla, snälla ni som tror på högre makter BE EN BÖN FÖR OSS ! känns som om vi verkligen skulle behöva det just nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0