Ruvat hälften av tiden !

Jepp dag 9 och det betyder hälften gjort / hälften kvar !

Idag mår jag konstigt, kan inte sätta fingret på vad det är ! Jag känner ju någonting från magen hela tiden, och blir lika rädd varje gång det känns som mensvärk.

Min mens cykel brukar ligga på 28-32 dagar och då antar jag att mensen borde komma ganska sent eller ?? (inte direkt nu )
Så då kan ju inte detta vara mens smärtor..?? för varför skulle jag ha det så långt innan? Brukar jag ju aldrig ha!

usch men jag har en konstig känsla i kroppen! känner mig nästan sjuk! känns lite sådär "innan mensen" känsla men ändå inte ??
mår lite halv illa oxå och brösten kanske kanske ömmar lite !?

Om det är såhär man känner när man är gravid så är det ju inte alls en trevlig/mysig känsla...
Fast det är klart, den mysiga känslan kanske infinner sig så fort man får bekräftat att det faktiskt lever nåt därinne ? Och att man inte bara känner sig sjuk !

Min aptit har försvunnit helt och hållet förresten, usch jag vill inte äta nåt alls, såklart vet jag att jag måste det, men inget tilltalar mig! Bläää !


Kommentarer
Postat av: Linda

När man gör ivf brukar mensen kunna komma som vanligt när den brukar. För mig kom den på RD 10 och jag har en cykel på vanligtvis 28 dagar. ÄP räknas som dag 14, och så räknar man framåt. Håller tummarna för dej!

2010-03-05 @ 11:26:39
Postat av: MIckan

Dålig matlust var mitt första grav.tecken som jag märkte redan efter en dryg vecka... hejja hejja! /M

2010-03-05 @ 11:47:34
Postat av: Åsa

Låter ju kanske lite lovande som Mickan skriver! Hoppas, hoppas!

2010-03-05 @ 13:50:55
URL: http://asa1977. blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0