Underbara, Underbara Människor !

Det är ni det !!

Hade jag inte fått skriva av mig all ilska & sorg så hade jag stoppat in den & gömt undan den i mitt inre, där den tillslut hade gjort enorm skada !
Och era kommentarer får mig faktiskt på bättre humör !

Ligger i sängen och ska precis gå och lägga mig, E skulle göra klart någonting och kom in för att säga godnatt
Av vana nu de här veckorna pussade han mig på magen.... och jag kunde inte hjälpa det men en ensam tår rullade ner för min kind,

Vi skapade liv... ( eller snarare en läkare skapade liv ) och min kropp tog död på det ;(

Finns det inga läkemedel som kan hjälpa ett embryo att stanna ??
Undrar om min livmoder är en dålig miljö, ?
Skitfrågor som ändå ingen läkare kommer kunna svara på !

Det enda positiva med detta är att jag inatt nog kommer kunna sova !
Det är över !
Jag har varit så himla rädd de senaste veckorna, och nu vet jag, det hemska har redan hänt så jag behöver åtminstone inte vara rädd längre ( förutom för att vi kanske aldrig kommer få barn i hela våra liv - men det är en annan femma )

Kanske kan mensen komma nu oxå om jag bara får slappnat av lite... som sagt INTE imorgon och förstöra det lilla som finns kvar av E´s födelsedag ! Men på lördag vore det jävligt lägligt så min cykel kan komma igång igen !!!

God Natt på er kära vänner !!


Kommentarer
Postat av: Candra

Jag vet att det inte hjälper mycket men jag har börjat äta apiforce som sägs göra slemhinneväggen tjockare så att ägget har något att fästa på, kombinerat med folsyretabletter har jag nu ätit det i 2 månader. Sänder er båda en jätte stor kram och håller tummarna för att ni lyckas med vad ni än bestämmer er för att göra.



Kram

2010-03-12 @ 08:53:10
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Lila

Visst är det skönt att få skriva av sig sin sorg och ilska, för mig hjälper det massa!



Ha en skön helg!

Kram Lila

2010-03-12 @ 10:13:26
URL: http://minbloggvarld.blogspot.com
Postat av: MDB

Det finns väl flera anledningar att ett embryo inte stannar, utan att det för den skull behöver vara något fel. Hoppas att ni hittar en bra väg för att gå vidare, tillsammans med kliniken. Kram.

2010-03-12 @ 10:52:40
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0