barnvakt

Idag har jag varit barnvakt, och det gör ju inte att man längtar mindre precis.....
inte heller när min mormor säger:

Åh nu kan du ju få barn precis när som hellst så som du övar nu....

What ?!! dog en bit innombords igen och ville nästan klappa till tanten, nej min snälla kära mormor, hon vet ingenting om sånthär.
I hennes värld kan alla få barn, hon själv har fått 5 st, och alla hon känner har fått barn såklart, alla hennes barn har fått barn, flera flera stycken och nu börjar även barnbarns barnen att komma 3 st hittills

och det gör ont i mitt hjärta på riktigt att hon inte kommer finnas när jag en dag får barn ! OM jag nån gång välsignas med barn då förståss.... för nu för tiden känns "när" som en löjlig grej att säga, är nog snarare OM som gäller :(

snart är det ägglossningstider här hemma oxå, och jag kan ju säga att jag inte är ett dugg sugen på att hålla på och försöka längre! Men långt inne i hjärnan säger ju en liten röst att ett mirakel inte kan ske om vi inte ens försöker, så vi får väl pricka in nån dag i alla fall. Den här ägglossnings marathon grejjen har vi gett upp för länge sen nu :( man blir ju bara sjuk i huvudet

åhhh tänk att man aldrig kan släppa det helt och hållet !!


Kommentarer
Postat av: toksnippa

Ja till slut är det bara tvång att göra det, inte roligt alls och förstör så mycket i sexlivet :-(

2010-05-26 @ 09:29:09
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0