Ruvardag 3

Dagen har rullat på bra! och jag har varit positiv ! Jag är ju fortfarande helt övertygad om att det måste lyckas nu, men nu precis läste jag saras inlägg och blev faktiskt lite nervös !

Jag har då verkligen inga ömma bröst... inte ett dugg och känner inget annat heller !
Men det trodde jag va helt normalt eftersom det är så jätte tidigt!

Men om hon känner grejjer och inte jag och vi ligger precis lika så blir jag lite nervös faktiskt
Då är det nog så att en av oss blir utan och jag kan ju gissa vem det blir... jag såklart :(

Klart jag inte gett upp hoppet än, det är ju oändligt många dagar kvar, men nervositeten släpper då inte greppet om mig!
Hur känner du dig sara om du jämför med tidigare gånger??

om jag verkligen anstränger mig att känna efter så har jag kännt något litet kanske, typ som håll, fast längre ner... då och då på höger sida och sen då och då nåt stick på vänster sida! ??

äter ju inga hormoner denna gången så får man några känningar så borde det väl vara på riktigt eller??
Fast ägget borde väl inte ens fäst än ändå ??

Äsch, nu är jag där igen och ska leta och känna efter !
Man kan ju bli tokig för mindre!

Om ni undrar hur jag räknar mina ruvardagar så sa sahlgrenska till mig att räkna dag 1 dagen efter återsättningen så då är jag på dag 3 idag!

Åhhh kan jag inte bara känna något ? Kan det inte bara fästa imorgon så hårt att jag känner av det ;)

ja ja... den som lever får se !!


Kommentarer
Postat av: Sophie K

Jag har inte känt så tidigt som dag 3. Det har för mig kommit samtidigt som jag brukar få pms. Ca en vecka innan BIM. Men alla får inte samma symtom heller så... Inget säkert tecken åt något håll :)

2010-05-06 @ 20:54:01
Postat av: Sara

NEJ NEJ! Du kommer INTE misslyckas... och jag har inte haft ont i brösten vid tidigare försök, alls. Inte senare i ruvandet heller så det kanske inte ens har med detta att göra.



Jag tycker det är rätt konstigt, men sen kan det ju vara inbillning också, psyket är ju bra på att spela spratt.



Vi kommer plussa ihop om ett par veckor, så det så!



KRAMAR

2010-05-06 @ 21:09:33
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Sara

Och förresten, till mig sa det att ruvardag 1 var samma dag som insättning, så det är därför vi räknar olika. :)

Spelar ju ingen roll egentlinge...



Och jag vet egentligen inte riktigt hur jag kände förra gången, minns mest molvärken som dök upp runt dag 5-6 oh satt i hela tiden..



Men, hoppas helgen flyger fram nu så tiden rullar lite..



Kram igen :)

2010-05-06 @ 21:11:30
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: MDB

Som jag har förstått det så är det så väldigt olika vad man får för symptom, så oroa dig inte!



Jag var väldigt nervös förra gången eftersom jag inte kände av brösten alls (annat än ju precis runt ÄP), men det var många som skrev att de inte hade känt dem heller och det hade gått ändå. :-)

2010-05-06 @ 22:37:00
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Lilla M

Jämför inte med andra, alla graviditeter är olika. Så att någon har tecken på olika saker eller inte får man inte bry sig om, jag vet det är svårt. Jag är själv mitt uppe i ruvningen av vårt första försök och jag försöker strunta i allt sånt och bara vara, men det är som sagt svårt

2010-05-07 @ 07:36:48
Postat av: Candra

Mina tummar och tår är blåa, den här gången är det din tur. Imorgon ska jag testa så vi får se om vi blir tre.



Kram

2010-05-07 @ 09:42:08
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0