Ruvardag 5

usch, vaknade i morses av en dröm.... drömde att jag satt på toaletten och att blodet droppade ner :(
Ingen vidare bra start på dagen, va tvungen att springa på toa och kolla.

Men allt e lungt och mitt hopp är fortfarande vääldigt högt!
Faktiskt så ÄR denna ruvarperioden lättare än den första !

men jag önskar mig såklart lite symptom... för dom lyser tyvärr med sin frånvaro.

Vi har just nu 3 st scenarion att välja mellan.

* lilla stjärnan har fäst och vi kommer bli lyckligast i världen
* lilla stjärnan har fortfarande inte bestämt sig om den ska stanna och rullar omkring därinne utan nåt bekymmer i världen - no stress
* lilla stjärnan har lämnat oss redan utan att säga hej då :(

dom 2 första kan jag absolut ta men den 3:e är inte aktuellt denna gången !

vårt mirakel bara MÅSTE finnas därinne !
Vi är så redo som vi kan bli !!

börjat röja i källaren idag för att få tiden att gå.... lite för tungt kanske?? vet inte hur mycket jag vågar anstränga mig så inte skrutten far illa ?? försökte att inte lyfta de tungsta lådorna men samtidigt så måste jag ju få gjort lite!
Men källaren är ett evighets jobb, så om jag vill så har jag att göra i många många dagar framöver!
Men frågan är om man VILL... hehe.
slänga saker är roligt, men plocka i ordning/städa och ställa saker på sin plats är inte kul.

fortsätt håll era tummar och ni som har små bebisar i era magar, be dom hålla sina mini tummar dom oxå ;)
Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Tea

Håller tummarna för dig!

2010-05-08 @ 17:45:16
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Becky

Och jag med :)

2010-05-09 @ 15:35:20
URL: http://famj.blogg.se/
Postat av: Åsa

Klart det är alternativ ett! Finns inget annat!

Stora kramar

2010-05-09 @ 16:18:36
URL: http://www.asa1977.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0