Ruvardag 6

Huuuuu

Imorgon börjar den jobbiga veckan.... veckan då allt kan hända!

Imorgon kommer jag vara på cykeldag 28.....och lite rädd är jag allt.
Tros checkandet har börjat lite smått.... men inte så hysteriskt än!

Annars vet jag inte vad jag känner ? Helgen har gått med små känningar i magen.... men svårt att veta vad som är inbillning då allt jag känner är ytterst svagt !

konstigt nog så är jag fortfarande ganska lugn och positiv.... kommer nog vara det så länge blodet håller sig borta.... usch en enda droppe blod här kommer få mig att flyga i taket !
önskar så att denna gången är "this is it"
att blodet håller sig borta i många många månader !

vet inte hur jag skulle reagera om jag skulle få mens nu...?? det finns inte denna gången ! Nu blir det bebis och så är det bara!
dessutom så är jag livrädd om jag får mensen, för så ont jag hade förra gången är inte normalt och jag vet inte om jag skulle orka...

dagdrömmer mycket om lilla stjärnan... varenda dag !

Snälla låt det inte bara vara en dröm denna gången.... Låt vår högsta önskan slå in !!!


Kommentarer
Postat av: SmultronEtt

Kan säga att "tros-checkandet" fortfarande pågår här... oron lägger sig aldrig! >_<



Håller fortfarande mina tummar för er! Kram!

2010-05-09 @ 20:02:28
URL: http://smultronett.webblogg.se/
Postat av: Plusresan

Åh, jag vill också ruva! Det var inte länge sen jag gjorde det iofs, men jag vill igen. Jag vill vara där mitt i ruvningen och hoppas hela dagarna.



Håller tummarna så hårt så hårt för dig!!!

Många kramar!!!

2010-05-10 @ 10:39:27
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: JOAKIM.

snart är det dags, iih :D

2010-05-10 @ 11:32:14
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0