Skratt är Vackert. Du är vacker. Vackrast är du när du skrattar !!

Jepp

ordspråket denna veckan är så fint så det fick bli rubrik !! ;)

En hel veckas ruvning idag då och jag börjar bli otålig!

Allt jag vill är att vara vackrast när jag skrattar - åt mitt plus såklart ;)

mensvärkshugg i magen i morses ? vet ej någonting, bra ?? dåligt ??
Fick en våg av illamående nu när jag sitter vid datorn.... kanske bara är inbillning det oxå ?
Jag har ju mått illa tusen gånger i mitt liv annars, och aldrig har jag varit gravid för det!

Jag vågar lixom inte lita på saker jag känner, för jag är rädd att jag tvingar fram symptom bara för att jag vill känna något så gärna.
Man blir lite sjuk i huvudet av att ruva.

tycker det känns i kroppen som om mensen är påväg... och humöret idag är - lättirriterat.
Många skriver att det känns som om mensen är påväg när det är gravida, så en del av mig gillar känslan men andra delen av mig är rädd!

Jag är inte alls förberedd på mens.... jag laddar för fullt inför plusset juh :)

hade detta varit en vanlig cykel så hade jag tyckt att dag 28 verkar lovande utan blod.... men klart som fasen att just denna månaden skulle bjuda på en försenad ägglossning så jag varken vet ut eller in eller när det är meningen att mensen ska komma ??
annars hade jag ju kanske haft nån dag att gå efter, typ dag 30 borde mensen ha kommit så dag 30 kan jag tjuvtesta.... men denna gången har jag ju inte den blekaste aning så det är väl bara att vänta !

och vänta det är väl vi ivf-tjejer riktigt bra på... eller ;)



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vete fasen om jag är bra på att vänta.. vill testa NU, men inser ju att det är för tidigt..

Mina grav.test ropar på mig konstant från badrummet.. :)



Men men, det är ju bara att vänta..



Kram

2010-05-10 @ 12:20:32
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: mia

Jotack! vänta är man väl expert på nu!!!! Håller tummarna för att det går vägen!



Jag vill gärna testa nu men får veta på onsdag! lite nervöst nu vill jag lova.



Lykka till

2010-05-10 @ 15:00:47
URL: http://www.prackan.blogspot.com
Postat av: mamma-wannabe

Då har du gjort mig vacker en stund för jag har småskrattat :)



Kör hårt nu och hoppas du står ut med monsterveckan som är kvar, jag tycker att det är den värsta i hela behandlingen.



och ja, VÄNTA det kan vi!! Håller tummarna för att du plussar!!



Jag väntar på mens igen... och den går över tiden som vanligt - TJOHO! Så jag passar på att glädjas med er andra - hoppas på en positiv spiral som jag kan haka på i slutet av maj.

2010-05-10 @ 16:00:05
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0