känns tjatigt

Blir tyvärr inte mycket uppdateringar just nu, dels har jag massor att göra och dels tycker jag allt är allmänt tråkigt!
Spraysymptomen har jag ju gått igenom några gånger så det känns löjligt att dra dom igen.
Tjatigt är rätta ordet.... Allt känns tjatigt!

Vet inte varför men jag har bara en känsla att detta är helt förjäves.... känslan säger mig att vi inte kommer lyckas den här gången heller.
Har läst om så många som bara gör försök efter försök och aldrig lyckas... så varför skulle vi ?? :(

Åh vilken glädjespridare jag låter som...
Men kom inte och tjata om positiva tankar... för det har jag redan försökt med. Försök 2 & 3 va jag positiva arne men vad fick jag för det ???
Inte ett skit!
Så det är svårt att låta bli att vara deppig.

Misslyckas detta försöket oxå så kommer jag nog gå ner mig riktigt rejält i januari.
Jag bara känner det på mig, för deppigheten blir bara värre och värre för varje gång !
Och mitt i mörka vintern kommer det vara som upplagt för en depression...

Har inte träffat familjemedlemmen som är gravid än.... DET kommer göra ont. hon kommer vara i månad 4-5 på jul och som jag skrivit tidigare ser jag inte fram emot att träffas !
kommer bli svårt att hålla tillbaka tårarna, men jag ska göra mitt bästa att plocka fram pokerfejset.
Jag grät ju förra året på julafton av ett gravid besked ( grät även de 2 åren innan för att vi va ensamma utan barn ), så visst, varför inte göra en ny tradition och gråta varje jul tills det känns som om hjärtat trillar ur kroppen på en...
Jo men god jävla jul då...

Sorry om jag deppar ner er, men detta är en sån dag !!





Kommentarer
Postat av: m

Jag hade vart lika deppig,det får man vara!

2010-11-10 @ 23:09:58
Postat av: Tea

Kram

2010-11-11 @ 06:25:56
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: ninna

Jag ansluter mig gärna till din gråtar-jul! Livet är svart nu och glädjen bortblåst. Är man deppad och nere efter allt tungt man går igenom utan att få ett enda glädjebesked, då får man vara ledsen. Riktigt ledsen.



Känner med dig. och känner samma sak. Ingen god jul i år heller...



stor stor kram Ninna

2010-11-11 @ 07:39:13
URL: http://www.villblimammanu.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Julen är en jobbig tid. Skulle vara så lätt att bara dra iväg, men vi har ändå gjort beslutet om att stanna kvar i Finland. Får se hur julen slutar?? Kramar!

2010-11-11 @ 15:22:26
URL: http://varfinnsminbebis.blogspot.com
Postat av: Hoppfull

Ge inte upp, det finns många som kämpar och kämpar och sen plötsligt tar det sig. För oss verkar det ha gått vägen pa 7:e insättningen. Det är fortfarande tidigt men så här långt ser det bra ut. Ni kommer också att lyckas!

Försök vara positiv. Inte för att jag tror att det påverkar behandlingen, men det blir lättare för dig.



Lycka till!

2010-11-17 @ 13:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0