Spraymens ?

Idag kom spraymensen.... tror jag.. ??

Hehe, mensvärken är här men själva blödningen har inte kommit igång än så vi får väl se vad som händer ?
Måste ändå säga att det är livets ironi att man sitter och trycker i sig smärtstillande med en vete kudde på magen och dom i samma sekund på teven visar reklam för clearblue digitaltest, TACK !!

"visar inte bara om du är gravid utan hur länge du har varit det"....
Ja kul för dom som lyckats få texten gravid på ett sånt där test !
Själv har jag aldrig använt ett sådant.... kommer inte göra heller förrän jag en vacker dag åtminstone får utslag på ett vanligt plus test ;) Då ni.... då ska jag köpa tusen digitala test och tapetsera väggarna med ;)

Tröttheten har intagit mig och jag kan inte få nog av att sova plötsligt!
Idag va egentligen tanken att gå ut och festa lite men kombinationen av mensvärken och tröttheten gör nog att det blir en hemma kväll.
Tråkigt, för jag har vart sugen på att gå ut hela veckan oxå slutar det såhär!

bara 3 dagar kvar till ultraljud och sen kickar vi väl igång den här karusellen igen på riktigt!!



Kommentarer
Postat av: Ofrivilligt barnlösa

Önskar er all lycka till på denna resa!

2010-11-21 @ 11:18:13
URL: http://ofrivilligtbarnlos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0