Sprutdag 1

Första menopur sprutan tagen på 225.
Tror jag satt i en kvart och fipplade med blandandet innan jag fick den färdig!
men det kommer nog gå fint när jag kommer in i det.

Men AJ va ont den gjorde ! FUCK!!
saknar redan min puregon penna .... känns som om denna nålen är tjockare för den ville verkligen inte in.
Fick verkligen ta i och trycka för att få in den i magen, usch !
Sen kändes det verkligen som sista sprutan... sved som sjutton och gjorde ont ett tag efteråt.
stor skillnad från puregon pennan tycker jag... Åh hoppas att det gör någon skillnad att vi bytte !

Nu gör det ju inte ont längre, men jag känner att det inte kommer vara lättare att trycka in nålen imorgon när man har geting stick känslan i färskt minne !

Men men, jag ska inte klaga..

kommer kännas lite krångligt i helgen då vi ska på julbord... lite underligt att låsa in sig på toaletten i typ en kvart, folk kommer ju undra vad jag sysslat med där inne.
Men det får gå det med, då kanske jag har övat upp mig lite så det går lite mer undan !

DÅ VA VI IGÅNG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0