ultraljud

Imorgon ska jag in på ultraljud.... och jag är rädd.
Just nu tvekar jag inför allt detta, jag vill inte... å gud vad jag inte vill göra detta försöket !

Tänk om dom hittar en cysta denna gången oxå ? Då orkar jag inte mer !
Vet inte hur jag kommer tänka då? Antingen får dom fixa så jag kommer in på operation redan imorgon och bara göra det innan jag hinner tänka efter.
annars vet jag inte hur jag ska göra.... jag vägrar åka hem och sen åka tillbaka dagen efter och vara nervös och livrädd hela natten ! FAN !

Jag har även fått upp en jobbig ångets inför alla blodproven som skall tas. Antar att dom tar det första i morgon och jag vill gråta bara jag tänker på det !
Mina armar blev alldeles sönderstuckna förra gången, stora blåmärken och jag vill inte !

Varför känns det så motigt!???

Jag funderar på riktigt på om vi ska skjuta på det.... jag vill verkligen inte ! Jag känner bara en värdelös känsla att det inte kommer fungera denna gången heller :(
fast jag sprayar ju redan och skulle vi skjuta på det så får jag fortsätta spraya och det vill jag ju inte heller.
Hade en jobbig natt med svettningar och sen mådde jag grymt illa. Så fortsätta spraya e inte heller ett alternativ !

Och jag mår riktigt dåligt över att behöva ruva över jul & nyår ! OM vi nu ens får ruva denna gången !!

Ahhhh jag blir tokig ! Vi får väl se hur det känns imorgon när det hela kanske blir lite mer verkligt igen !

Genomgång av menopuren imorgon oxå, hoppas att min hjärna kan ta till sig informationen !!



Kommentarer
Postat av: M

hur gick det?

2010-11-24 @ 18:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0