inväntar dag 1

Hm, idag mår jag inte bra och jag kan inte sätta fingret på vad det är ?...
Blod fortsätter att komma varenda dag och jag behöver nog inte påpeka hur jobbigt det är.
Om jag bara kunde förstå vart jag blöder ifrån ??

Har lite små ont, en molande känsla i vänster äggstock oxå.. eller vad vet jag om vart jag har ont... kan vara äggstocken kan vara nåt helt annat ? Men en molande känsla finns där.

Inatt sov jag jätte dåligt och det kändes ungefär som om mensen skulle komma... den har inte kommit än, men eftersom jag blött lite varenda dag nu i en vecka så undrar man ju om det ens kommer finnas något kvar till mens dax.?

Är i dag på cykeldag 26 och det bör vara ca 4 dagar kvar.
Önskar innerligt att smärtan från förra gången med svimmningen och allt bara va en engångs grej !
Annars är jag lite nervös inför vad som komma skall.

Kanske inte är så konstigt att mensen är lite tokig efter ett ivf.... bör ju kunna liknas med när man slutade med p-piller,,,, då tog det många många månader innan min mens blev hyfsat normal....
Åh men med sånt här krångel så önskar jag nästan att jag kunde börja med p-piller igen, bara för att slippa detta ! 
Önskar så att mensen kommer på helgen i alla fall så jag kan få ligga hemma och ta hand om det själv ! Utan några måsten !

ja ja.... bara invänta helvetet !


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Uscha vad jobbigt! Skickar massor av styrkekramar!

2010-10-18 @ 14:31:59
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Pi

Ja, nu vill jag absolut inte skrämma upp dig på något sätt, men du borde kanske kolla det där. Jag har en vän som höll på och småblödde och det slutade med operation. Kan återkomma om det om du vill, men vill som sagt inte skärra dig. Ring till HC och fråga, det skadar aldrig..

2010-10-18 @ 15:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0