levt lite

Anledningen till att jag varit borta några dagar är att jag faktiskt försökt leva lite !
En liten paus i barnlöshetens land !
Jag har blivit lite gladare, kom på mig själv att sjunga på jobbet ;) haha så lite gladare är jag allt !

Så det är med tungt hjärta vi åker till sahlgrenska idag :(

Jag hade hellre väntat, funderade igår på att ringa och avboka våran tid, för jag orkar inte riktigt det här.
Vill glömma bort våra problem för ett tag till.
Men nu blir det alltså verklighet igen.

Vi får väl se om vi får nån form av klarhet i detta, men jag har knappt något "go" att ställa mina frågor.
Blev deppig bara jag börjar prata om detta igen!

Första besöket hos akupunktören sen idag... huuuhhh jag är fasen livrädd.
Jag känner på mig att det kommer göra ont som fan !

Men men, nu går det inte stoppa - denna dagen är i rullning vare sig vi vill eller inte.


Kommentarer
Postat av: Karin

Akupunktur gör INTE ont (även om man skulle kunna tro det) så du kan vara lugn. När jag går på akupunktur (av samma anledning som du)försöker jag se det som avkoppling, lite meditation sådär i den annars så stressiga och intensiva vardagen. Lycka till! Kram

2010-10-06 @ 11:11:47
Postat av: mamma-wannabe

Kramar i massor!!

Tänker på dig!

Fortsätt fokusera på att leva - också

2010-10-06 @ 14:24:25
URL: http://familjecirkus.blogg.se/
Postat av: ettvanligtliv

Vad skönt att du mår bättre. Tror det kommer gå bra hos akupunktören, du verkar vara en tuff tjej. Har bara fått akupunktur i armarna och i ryggen och det var inte så farligt. Det spänner lite och ibland kan det ila. Men det är inget man inte klarar av. Man vänjer sig.



Kram!

2010-10-06 @ 14:27:26
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jo, om man gör den riktiga kinesiska orginalakupunkuren, som dom gör på am-kliniken, så kan det göra riktigt ont eftertsom dom snurrar på nålarna lite då och då, men det är olika.Sen finns det en "nyare" variant där man är snällare och det inte känns alls men då är det inte den ursprungliga varianten.Så är det.

2010-10-06 @ 14:44:14
Postat av: MDB

Hoppas att det gick bra på sahlgrenska och hos akupunktören!

2010-10-07 @ 17:39:49
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: lovisa

gud vad fin header!

2010-10-07 @ 18:22:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

härligt att du är glad!

2010-10-07 @ 18:41:05
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0