Fri som en fågel

Inga hormoner idag, men jag har sovit som en potta skit!
Sista sprutan gick bra igår förutom att det tog längre tid än jag mindes att gör iordning den, så det blev skit stressigt när jag skulle ta den.... satt efteråt och bara "gjorde jag rätt??, gjorde jag rätt?"

den kändes inte alls lika mycket som förra gången och jag fick heller inte något rött märke som sist!
Men inatt har det varit ömt och svårt att hitta nån bra position att sova på.
Men det känns inte alls som förra gången, vilket såklart gör mig nervös...
då kunde jag inte böja mig och knyta skorna utan att det kändes som om äggstockarna tog emot.
Men så känns det inte nu och jag är rädd för att äggen inte finns kvar !

Inget att göra åt det ändå... så nu ska jag försöka ställa in mig på äggplocket imorgon!
Exakt två veckor sen jag va inne och hälsade på mr morfin och nu är jag redo igen.
önskar det va redan idag så det va överstökat sen.
börjar känna nervositeten i magen redan nu !

illamående som fasen är jag och idag har jag även ont i brösten,,, tjoho gravidsymptom redan innan återföringen, kommer bli en låååång ruvarperiod !!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja jag hade 9 äggblåsor som var lite större och en massa mindre. Men igår så hade jag tydligen bara 6 st. Vet inte riktigt varför. Vad jag förstår kan allt hända vad gäller äggen.. oavsett om man har många äggblåsor, ägg osv. Jag ska prata med dom om det senare.



Men oroa dig inte! Du kan få ut många ägg även om du har få blåsor! Jag hoppas verkligen att det går bra och att du får ut många fina ägg att välja bland!

Kram!!



2010-09-01 @ 10:05:45
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: Tea

Nu är det nära iaf.

2010-09-01 @ 18:01:44
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0