lycka & Sorg

Herregud, jag tror att jag dör nu !!

Snacka om extrem lycka och extrem sorg på samma gång!!

Läste först och främst om Teas plus och kände en sprudlande glädje! Sen när jag fortsatte läsa märkte jag att något inte stod rätt till i blogg världen....
Får reda på att Tonci förlorat sitt efterlängtade barn nu bara några veckor innan det skulle födas !
Jag förstår ingenting... jag trodde det va ett skämt.... ett dåligt jävla skit skämt!

Sitter helt paralyserad här nu och vill bara gräva ner mig, och det är inte ens mig det har drabbat !
Men detta är så hemskt så det går rätt in i hjärtat !
Hur kan något sånt här hända ??
Jag förstår det inte !!

Kan inte ens föreställa mig hur deras framtid kommer att se ut nu, går det ens att komma vidare efter något sådant!?

Det är nästan så jag skäms, här sitter man själv och tjatar om hur jobbig ruvarperioden är och bara gnäller och plötsligt så händer något som får ens egna problem att vara luft !

LIVET ÄR INTE RÄTTVIST !!


Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Läste det med. Oerhört hemskt. Går inte att förstå hur oerhört vidrigt det måste vara för dem.

Försök iallafall att inte låta dig påverkas av det allt för mycket. Försök behålla allt positivt du kännt tidigare.

2010-09-13 @ 12:45:02
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Tea

Det är så hemskt det som hänt Tonci och hennes man. Man tror inte att det är sant. Jag ville iaf bara säga tack för ditt grattis och jag hoppa att du snart gör mig sällskap!

2010-09-13 @ 18:06:45
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Tonci

Livet är verkligen orättvist. Det händer hemska saker som man aldrig får svar för, kanske det blir samma sak för oss nu. Vi lider oerhört mycket, men försöker hoppas på att den här smärtan ska minska någon gång och vi lyckas gå vidare i livet.

Tack så mycket för dina tankar!

2010-09-15 @ 15:14:36
URL: http://vivillockshabarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0