minus

minusen fortsätter att trilla in och jag börjar bli förtvivlad !

Mikaela "inte ett plus i sikte"
"av längtan till dig"
och i början av september fick ju även fialisa ett minus :(

Så vad säger det..... jo hela 7 st MINUS hittils !
det är ju så man vill spy !!

vad är september för jävla skit månad egentligen !??

Nu måste turen vända.... jag ska fanimej visa att september inte bara bjuder på skit !
Det MÅSTE gå nu !!!

lite lite mens känningar under dagen och jag gillart ! Det tar jag som något bra, för min mens lär ju inte vara pågång på långa vägar!
Det är inte den jag oroar mig för.... det är det där lömska minuset !

känns bra i alla fall att nästan veta att mensen inte kommer innan jag slutar med progesteronet, då blir det inget hysteriskt tros checkande i alla fall ! och det kan ju underlätta för mitt psyke ;)


Kommentarer
Postat av: Fialisa

Ja men eftersom alla vi andra fått minus så bör ju du ha statistiken på din sida. Jag håller tummar och tår för dig! :)

2010-09-13 @ 08:33:15
URL: http://varresatilltre.blogspot.com/
Postat av: Mikaela

Ja detta har verkligen inte varit någon plusmånad. Hoppas att det lyckas för dig nu!! Jag tar nya tag om en månad!!

2010-09-13 @ 16:09:32
URL: http://varfinnsminbebis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0