när fäster det??

undrar vilken dag våran lilla pärla (eller pärlor) kan tänkas fästa ?
efter det jag läst så borde det hända på dag 3-8 eller är jag helt ute och cyklar nu?
önskar så att jag får vara med om en infästning denna gången bara !!!

ömmheten som jag haft i brösten sedag äggplocket har börjat avta, och jag gillar det inte !
Jag vill ha mer!
Jag känner av vaga menskänningar nån gång om dagen (mycket mycket lite) och detta borde väl vara biverkningar av progesteronet !
händer ju inte dirket så mycket annat än.

Hade varit trevligt att få vara nån vecka eller hellst två på vägen !
fast det är klart, om det är nervöst nu så är det ju ingenting mot hur det kommer kännas sådär runt dag 14-18 !
men förhoppningsvis så bara "känner jag det på mig" att det har lyckats ! En del känner ju det på sig och jag önskar att jag får uppleva detta ! Lite riktiga symptom är oxå välkommna om sådär två veckor !
Men inga fejk vagitorie symptom... dom ska hålla sig jävligt långt borta denna gången !

Kommentarer
Postat av: anna

På min klinik säger dom att ägget fäster under dygn 3 el 4. Grymt nervöst är det nu... lycka till!

2010-09-07 @ 21:04:08
URL: http://minlangtanefterdig.blogg.se/
Postat av: J

Jag är säker på att mitt embryo fäste på fjärde dagen, kände det tydligt. Hade ET på onsdagen och kände ingenting därefter, så på söndagen fick jag en skarp mensvärk, som om jag skulle få mens när som helst. Kunde inte gå upprätt. Hörde att det kunde ske 3-5 dagar efter ET.

2010-09-07 @ 21:13:20
Postat av: Louise

Ja har egentligen inte en aning när det fäste, men alla pratar ju runt dag 3-4... Ja tyckte att ja hade mensvärk konstant å var säker på att det inte blivit något... men var ändå positivt inställd... och det hade ja all rätt att va! Försök att hålla humöret uppe och tänk positivt även om det känns jobbigt inemellan, vet att det låter som det vore det lättaste men ja vet att det är svårt! Kommer bli din lycka denna gången det känner ja på mej!



Styrke kramar!! Louise!!

2010-09-07 @ 22:18:08
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mina ömma bröst försvann med en gång ÄL-sprutan var ute av kroppen. Och de kom inte tillbaka förrän flera veckor efter positivt test. Och jag hade absolut inga symptom alls. Haft mer symptom på de misslyckade försöken än det här. Jag kände inget till att de fäste, det enda jag kan säga i eftertid var att jag var väldigt trött och uppblåst. Men det är ju inte så ovanligt, kan man ju bli av progesteron. Så ge inte upp även om du inget känner. Jag håller tummarna för er denna gången

2010-09-07 @ 23:24:27
URL: http://ml80.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0