Ruvardag 12

Usch idag mår jag inget bra....alltså i psyket !
Kroppen mår hur bra som hellst och jag hatar det :(

det sista ömma jag hade i brösten sen äggplocket är nu helt borta och det gör mig ledsen, det va som ett litet litet hopp.
Även mensvärken verkar ha upphört !
Och jag börjar smått bli sinnesjuk på det här !

Vaknade jättetidigt i morses och kände att jag bara måste göra slut på elendet och testa....
Satt till och med och höll ett grav test i handen på toa, men jag är bara inte redo än....
blev helt skakig och jag kommer inte klara av att få ett minus, det går bara inte!
Så jag kämpade emot och testade inte!

Så just nu känner jag mig bara ledsen och deppig, vill bara lägga mig nånstans och gråta !
Allt mitt hopp är som bortblåst, och jag vet inte hur jag ska förbereda mig på ett minus, hur gör man det lixom.? För som det känns nu så är den dagen vi kommer testa den dagen som allt det här är slut !! :(

Åhh jag är så ledsen, mår riktigt riktigt dåligt nu !
känner mig lite psyk sjuk och vill inte vara med om detta längre !

skulle det vara ett minus, så är jag en sån som inte tror på att det "skulle kunna bli ett plus längre fram" Nej, är det ett minus så är det så tyvärr, och jag är inte redo att ge upp denna drömmen än !
Fan att det ska vara såhär jobbigt!
Ett plus borde synas lite svagt nu skulle jag tro men minuset för mig skulle vara så definitvt på något sätt.
Att allt är slut !

Att man kan vara såhär rädd, det är ju inte klokt.
Och nu har jag lovat E att inte tjuvtesta själv i alla fall, utan han ska oxå få bestämma när vi ska testa!
Och han vill inte testa än.... men det är lätt för honom att säga. Han känner inte denna psykiska delen så som jag gör ! Jag går sönder innombords !!

Idag är ingen bra dag och jag står snart inte ut längre :(



Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Åh gumman vad jobbigt att du inte har en bra dag idag. Det finns ju inga säkra tecken som säger att man definitivt är gravid eller inte. Eftersom du inte varit det förut (förutom nu då) så vet du ju inte hur det SKA kännas. Det kan mycket väl vara ett bra tecken att du inte känner så mycket i brösten och magen längre. Bara att försöka härda ut...Men jag förstår att det är suuuperjobbigt. Inget som killen någonsin kan förstå tror jag. Du gör det jättebra!



Kramar!!

2010-09-16 @ 14:01:03
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Det känns igen, hur du mår!:(



och ja, ett minus i dagsläget känns verkligen som slutet på allt. Jag är inte heller redo för det.



Hua! Vad man ska behöva gå igenom!

Kram o lycka till!!

2010-09-16 @ 14:16:10
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: Pippifrugan

Jag har gått igenom mer eller mindre samma sak förutom att jag spontant blev gravid i våras men det slutade i utomkvädeshavandeskap i vecka 7. Jaja, det var ju inte det jag egentligen skulle skriva utan att jag hade inte minsta symptom när jag blev gravid. Det kom först i vecka 6 (alltså 4 veckor efter befruktining). Så du kan helt enkelt vara gravid utan symptom.



2010-09-16 @ 21:45:25
Postat av: Louise

Håller tummarna för dej... förstår dina känslor, ja va likadan...

Kram

2010-09-16 @ 21:55:05
URL: http://ivfmare.blogg.se/
Postat av: Carro

Ruvarag 13 idag då :-) Det går ju framåt även o mdet går sakta vännen ... Hoppas du får en bättre dag idag än vad du hade igår.



Kram

2010-09-17 @ 07:47:20
URL: http://carolinatjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0