Ruvardag 13

Igår kände jag vid två tillfällen under dagen att det "rann till" därnere..... Nervöst lagd som man är trodde jag ju naturligtvis att det va mensen som kom, livrädd har man nu börjat med pappers analyserandet nu ändå.
Va ju så inställd på att mensen inte skulle komma förrän jag slutar med progesteronet men det MÅSTE ju inte vara som förra gången så mensen kan ju likagärna behaga dyka upp.
Har inte varit rädd för det innan, men nu är jag verkligen det !

Och nu när jag väl börjat super kolla pappret vad tror ni då jag får se... jo lite lite rosa... :(
En ruvares mardröm.

Vi snackar inte ens en droppe här, utan en liten strimma rosa, några gånger under dagen igår !
Dog såklart lite igår och blev en vandrande zombie resten av dagen !
Idag blev det pyttelite beige så vem vet det kanske inte blir något mer !

Orkade inte ens säga något till E, utan nu går vi färdigt de här förbannade dagarna så detta får ett slut nångång !
Jag vet att lite blod inte spelar någon roll, men man blir ändå fruktansvärt arg & nedstämd !
(kan inte ens kalla det för blod det lilla som kom men man e ju rädd att det är så det börjar )
Så nu är det bara fortsätta vänta på domen :(

Inga känningar från magtrakten på flera dagar nu, inte ens lite molande så hoppet sjunker dag för dag !
Och kommer det mer blod så kommer jag testa direkt, då är det likabra att göra slut på det !



Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Håll modet uppe, det behöver ju som du skrev inte alls betyda något dåligt. Tänker på er!

Kram

2010-09-17 @ 12:18:12
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Men huga, hoppas det inte blir nåt mer!!

2010-09-17 @ 14:55:14
URL: http://abigpart.blogspot.com
Postat av: MDB

Vet att det är svårt, men försök att inte titta så noga på pappret. Vet hur upprörd man kan bli av en sån liten strimma som knappt syns, och det behöver ju inte betyda någonting. Kram!

2010-09-17 @ 22:15:28
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0