TACK !

WoW! Ni är ju för underbara !

Jag måste tacka för allt stöd och fina ord.... vem behöver psykolog lixom ;)

I och med att jag precis börjat mitt nya jobb så får jag skjuta lite på sorgearbetet, det hinns inte med !
Men jag kan ju säga att det va världens falkaste leende på jobbet igår !

Jag vet inte hur jag mår faktiskt..... orkar inte känna efter.... detta va det hårdaste omgången vi har gjort !

Tog min sista progesteron i morses, och förhoppningsvis gör detta att mensen framkallas till imorgon ??
Vi får se, men det är min enda lediga dag denna veckan !
Så kom igen nu, kroppen måste sammarbeta lite i den här skiten !

orkar inte tänka mer ivf tankar nu, måste blockera det ett tag, tills jag orkar ringa till sahlgrenska!

Ni är i alla fall helt underbara - tack för att ni finns ;)

Kommentarer
Postat av: Längtan

Visst blir man glad att helt okända människor engagerar sig i kampen. Jag har känt precis likadant på min blogg. Jag vet att det än några få som jag känner i verkliga livet som läser min blogg, men de allra flesta är för mig helt okända, men som ändå verkar uppriktigt intresserade och engagerade i mitt liv.

Hur är det? Har ni några gratisförsök kvar eller ägg i frysen?

Tänker på dig.

2010-09-21 @ 11:18:31
URL: http://langtantillbarn.blogspot.com
Postat av: Lisa

Det är inte sant!!! Jag trodde verkligen på dig och dom där små pyrena den här gången. Förstår att det känns tungt och tröstlöst. Hundra, tusen, miljoner, biljoner turbo-kramar till dig! Ta hand om er och unna dig att vara både arg och ledsen för det är inget annat än djupaste orättvisa att ni inte fick lyckas denna gången heller! Kram

2010-09-21 @ 13:13:44
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/
Postat av: MDB

Måste vara väldigt tufft att vara ny på jobbet samtidigt som det här. Tänker på dig, kram!

2010-09-21 @ 22:30:19
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Carro

Hej vännen,



Hur känns det idag då?



Kram

2010-09-22 @ 11:33:03
URL: http://carolinatjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0