Testdagen

Tjoho :( då va vi "äntligen" framme vid testdagen då och minuset lyser om möjligt ännu starkare!
Jag slutade ju med progesteronet kl 7 på morgonen igår och jag hade ju hoppats att mensen skulle komma igång idag ! Det va ju idag eller aldrig ! Detta är enda lediga dagen som jag kan klämma in den oxå behagar den inte komma igång ! FAN Skulle alltså slutat ännu tidigare med progesteronet !

KUK känner jag just nu, lite lite blod blandat har det börjat komma men jag ville ju fått hela kalaset överstökat IDAG !

konstigt att ingenting kan gå min väg ! :(

känner ingenting över att det idag är den riktiga testdagen, drömmen dog redan i måndags !
Och jag har fortfarande inte haft tid att tänka över det.... jag skjuter fram sorgen och det är inte bra, det kommer slå tillbaka så småningom !
Jag är mer ARG än ledsen !! Och jag är väldigt ,väldigt TRÖTT !

Just nu gör jag allt för att boka upp varenda jävla helg långt frammöver , jag vill inte behöva tänka på detta mer !
Jag vill inte ha det såhär!
Tänker inte ringa kliniken förrän mensen kommer heller, finns ingen mening med det !
Det är ju bara mens datumet dom vill åt i alla fall.

Har aldrig ens fått prata med en läkare efter våra misslyckanden så denna gången kanske man ska kräva att åtminstone få prata med en!
Stödet från sahlgrenska är lika med noll känner jag, och hade vi inte haft ett gratis försök kvar så hade jag lämnat det jäkla stället nu på en gång !!
Något nytt måste göras inför nästa gång men jag har inget förslag på vad ! Har verkligen ingen aning !
Finns inget som hellst hopp kvar i min kropp just nu och det kommer ta ett bra tag att bygga upp det den här gången !



Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Livet kan vara jävla piss när det inte går vägen! Men försök tänka på hur underbart det kommer att vara sen istället, när ni lyckats, för det gör ni. Bra att du planerar in roliga saker, men även att du tillåter dig själv att vara förbannad. Inte bra att hålla allting inne.



Ett tips är att köpa billigt porslin på typ erikshjälpen eller nått som man kan få slå sönder när man är förbannad. Eller ägg, känns bra att få kasta dom i golvet. Låter otroligt barnsligt och extremt kanske men det funkar. Själv slåss jag då jag tränar kampsport. Funkar bra.



Hoppas du mår bättre snart.

Kram

2010-09-22 @ 12:57:27
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: Candra

Även fast det kanske inte hjälper så skickar jag en massa kramar och tänker på dig/er, håller med EVL. Försök att hitta på något som får dig på andra tankar.



kram

2010-09-22 @ 15:46:26
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Tea

Kram!

2010-09-22 @ 17:53:01
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0