Två siffrigt

Ruvardag 10 och det betyder två siffrigt för min del ;)

Inatt hade jag jätte ont i magen.... tror jag?.... åh nu när man gått upp är det svårt att ens komma ihåg vad jag kände vid 4-5 tiden ?? jag kanske har drömt ?

Minns att jag låg länge och tänkte att såhär ont ska det inte göra, det va mensvärk för hela slanten.
Sen följde ett långt illamående som sitter i pyttelite fortfarande !

Men nu ska vi inte ropa hej än....
igår kväll ringde telefonen och vips så ska jag på en jobb intervju idag....
Jag har inte varit på nån jobb intervju på många många år så jag tycker naturligtvis inte att det känns okej, blev jätte nervös och det kan ju vara därför jag mår alldeles konstigt - nervositet !

Vill bara att det ska vara över och vet inte vad det är jag är så nervös över, vet inte ens om jag vill ha jobbet, men det är själva grejjen att sitta och bli bedömd och utfrågad som jag inte tycker om !
Men men om några timmar är det över och det ska bli intressant om jag mår likadant imorgon eller om "symptomen" då är borta!

Självklart får man ju lite mera hopp när man mår annorlunda än vanligt, men jag önskar bara att det är på riktigt och inga fejk känslor!!

Igår hade jag 1-års jubileum.... missade det, men för exakt ett år sen startade jag bloggen !
Det va lixom då jag inte orkade mer och jag tyckte att jag låg på botten.... det borde bara gått uppför därifrån men nja, jag vet inte det ja !
Det beror ju naturligtvis på resultatet av den här ruvningen !

Mådde alltså väldigt väldigt dåligt förra september, så jag hoppas att jag kan få må fruktansvärt bra om bara några dagar denna september :)
Lite underbar lycka kanske vore på sin plats!?



Kommentarer
Postat av: ettvanligtliv

Vad roligt det vore med ett pluss ett år efter din bottenkänsla! :) Idag på jobbintervjun kan du ju tänka på att du har faktiskt varit med om tuffare saker än detta. Ett bra sätt att tona ner tankarna på ruvandet också. Vad är en liten jobbintervju för en stark tjej som du? Kommer att gå kanon tror jag! :)



Kram!

2010-09-14 @ 09:31:38
URL: http://ettvanligtliv.bloggplatsen.se
Postat av: K

Mensvärk är bra! Jag hade massa mensvärk i början när jag väntade min son. Tror det är ett gott tecken!



Håller tummarna för er.

2010-09-14 @ 09:33:12
Postat av: tess

håller tummarna hårt för att ni ska få ett plus nu! kramis!

2010-09-14 @ 09:50:37
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: MDB

Tycker absolut att du är värd lite lycka nu, håller tummarna för ett plus! Lycka till på intervjun dessutom!

2010-09-14 @ 10:13:40
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/
Postat av: Candra

Yey tvåsiffrigt, håller alla tummar tår allt vad jag kan för den här gången blir det en bebis :-D

2010-09-14 @ 10:34:06
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com/#home
Postat av: Joanna

Grattis till jobbintervjun!!! =) Härligt!

Och tvåsiffrig ruvardag, det är inte illa.

HEJA HEJA!

2010-09-14 @ 10:55:37
URL: http://plusresan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0