en vecka kvar!

Härligt med lite stöd och era tankar om hela jobb grejjen !

Ni ska inte tro att jag är en mega grubblare som tänkt och grubblat sönder detta hela dagen, utan det va lixom dagens "just nu" tanke som jag va tvungen att skriva av mig när jag kom hem från intervjun.

Så nu när jag tänkt på det lite mer så kommer jag absolut ta det som det kommer! Får jag jobbet så tar jag det och sen får vi ju helt enkelt se.
Kommer ju antagligen få jobb beskedet innan vi ens haft testdag, så jag vet ju inget ändå !

Har haft ett härligt hopp några dagar nu eftersom jag kännt av både lite mensvärks känningar oxå det där illamåendet förut !
Men nu slog det mig att jag faktiskt "bara" är på dag 10.... det är ju fortfarande en hel vecka kvar till testdag :(
Så nu blev man ju lite tveksam, det är långt kvar till målet.

Om äggplock räknades som dag 14 så skulle jag vara på "cykeldag" 26 idag.... Hm... vanligtvis brukar jag inte ha fått nån mens så tidigt, så allt kan ju hända :(
snarare 30-32 är aktuellt att testa på !
dessutom så försvann det där illamåendet efter att jag ätit middag :( så det va nog bara nervositeten som spökade !
Åhh Man vill så gärna veta, E strök mig över magen förut och sa att han kände den där känslan igen " Att det har lyckats" Jag vill så gärna tro honom !

Känns som om vi ruvat i flera veckor nu, så jag kan inte förstå att det bara är dag 10.
även om jag är super nyfiken och vill att det ska vara färdigt nångång så känner jag inte samma press längre, är inte helt sönder nervös så jag bara skakar. Utan jag har fått tillbaka lite av hoppet och vågar nästan inte lämna ruvarstadiet, man är ju nästan i en liten bubbla där man i sinnet är gravid ! Jag vill inte ta död på den här drömmen !



Kommentarer
Postat av: Barnarlivet

Stanna kvar i den lyckliga känslan! jag tror att det har lyckats:)

2010-09-15 @ 07:52:11
URL: http://barnarlivet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0