hej hopp

Gick jättebra att berätta igår och alla blev så glada så ;)

Nån sa :" Åhh det är meningen med livet"
nånting högg verkligen till innombords eftersom jag i flera år trott att vi skulle få leva utan "meningen med livet" och jag blev nästan lite ledsen. Herregud va tacksam jag är att jag får uppleva det här.

dessa personer i släkten vet ingenting om våra ivf:er eller att vi ens försökt få barn och jag låter det få vara så.
De få personer som jag berättat det för är de som betyder nåt extra och resten har inte med att göra hur vi blev med barn !
Det är egentligen inget jag skäms över men jag känner bara att dom inte har med det att göra.

Förresten, när jag va i göteborg i helgen så hittade jag dom där byxorna som jag så gärna ville ha ;)
Tjohoo, dom är så mjuka och sköna så jag tror att jag kommer att bo i dom. Känns som att inte ha någonting på sig ;)

desutom blev det lite bebis shopping oxå.





Kommentarer
Postat av: När ett plus ett blir tre

Vad kul att du äntligen hittade ett par byxor i rätt storlek. :-) Kul med bebisshopping också. Jag köpte också en sån där body med text, sambon fick den på fars dag.

2011-04-05 @ 19:15:08
URL: http://narettplusettblirtre.blogspot.com/
Postat av: MDB

Åh vad härligt att det kändes bra att berätta!

2011-04-06 @ 13:45:36
URL: http://minadrommarsbarn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0