ledig

Usch idag skulle jag ha en underbar ledig dag utan massa måsten, och plötsligt spydde jag ?
Blä, nu minns jag hur jobbigt det va där i början, jag är såååå tacksam över att den perioden gick över.
Hoppas det bara va en engångs grej nu, och att jag inte börjar bli sjuk eller nåt.

Så nu ligger jag i sängen och vilar lite, blev alldeles dödstrött av att kräkas och nu är jag jätte hungrig oxå, men suget på att just äta är väl inte så stort.
Får dåligt samvete av att ligga inne när det är så fint väder men det är väl ändå det som är lyxen med att vara ledig, kunna vila när man vill :)

Försöker få bebis att "visa" sig för E om kvällarna, men han har fortfarande bara fått den där enda buffen. Kommer bli otroligt mysigt när han oxå kan känna.
Jag kan ju inte påstå att jag heller är bortskämd med buffar men det kommer åtminstone nån om dagen och varje gång det händer kan jag inte låta bli att le ;)
Jag älskar den känslan !


Kommentarer
Postat av: mamma-wannabe

Åh stackare!

Krya på dig, hoppas du åtminstone får njuta av lite buffande medan du vilar.

Själv är jag inne för att slippa undan lite pollen, men det är svårt när det är sååå fantastiskt väder ute, men det kommer säkert fler fina dagar längre fram.



Kram

2011-04-30 @ 11:25:30
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0