snuvad på magen

Om drygt en och en halv vecka ska jag alltså ha gjort halvtid av den här graviditeten...
Hur hände det här ??

Måste säga att jag känner mig lite snuvad...
Jag vill så gärna känna mig gravid och se gravid ut, och det gör jag inte.
Jag trodde ju absolut inte att det skulle ta såhär lång tid att få lite bebis mage och jag känner mig faktiskt lite snuvad på tiden som jag "hade kunnat sett gravid ut"

Jag har längtat så efter magen och den uppmärksamheten som kommer med den.
Än är det ingen som ser att jag är gravid, förutom E såklart och min mamma...

På jobbet är mina kläder lite för stora så där kommer nog aldrig nån se något. Ingen vet om det heller, då jag ville vänta tills det syntes, men snart börjar jag undra om det aldrig kommer synas ??
Det hjälper ju inte mig att fatta att JAG är gravid direkt...

enda gången jag ser lite är om jag har tight linne på mig hemma... men vädret tillåter inte riktigt linnen än !
missförstå mig inte nu som om jag klagar, men jag längtar nåt enormt efter den där bebis magen... men veckorna bara går juh utan att nåt händer och det är lite frustrerande.
Och jag längtar som en galen efter att få känna lite fladder där innifrån oxå, men även det lyser med sin frånvaro.

Jag vill känna mig Gravid NU !! - Tycker jag har väntat länge nog !!




Kommentarer
Postat av: Mickan

Kanske har du som jag, lite lång överkropp? Barnet får liksom mer plats då.... När jag kom in på jobbet i v. 40 på besök sa flera kollegor att de hade en sådan mage som jag hade när de var i vecka 20... hehe! Visst hade man längtat efter en gigantisk kula men jag fick aldrig någon, men jag fick en alldeles lagom söt kula och ut kom en alldeles bedårande brud. Kram på räj!

2011-04-08 @ 07:27:41
URL: http://www.wennstams.blogspot.com
Postat av: Cissi

Kul att följa dig, du har aldrig funderat på att ta kort på lilla maggen från sidan för att se förändringen. Sånt är kul att se på en blogg. Lycka till med allt

2011-04-08 @ 10:11:48
Postat av: ahns

Förstår att det känns lite frustrerande, men jag lovar - det kommer en mage. Förmodligen blir den inte jättestor, men den kommer. Min mage var också relativt liten i halvtid, men sedan växte den på från vecka 25 i alla fall. Så tänk - fem-tio veckor till och det kommer att synas! Kram!

2011-04-08 @ 10:19:09
Postat av: candra

Magen kommer snart, helt underbart att det funkade för er. Är jätte glad för er skull. Kram

2011-04-09 @ 00:24:08
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com
Postat av: Lisa

Den kommer :-) Men jag förstår dig faktiskt, man längtar ju efter mage. Men du har ganska många månader kvar och din mage kommer bli större :-)

2011-04-09 @ 08:53:32
Postat av: Theodora

Den kommer. Lovar!!!!

Min första magbild gjordes i vecka 23 och där ser det ut som en vanlig mage med lite för mycket mat!

Efter vecka 25 så exploderade magen och syntes.

Lugn! Den kommer.

Och du kommer få njuta av den.

2011-04-09 @ 09:07:54
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0