vecka 22

När man är ledig, solen är framme och allt bara känns kanon så glömmer man till och med vilken graviditets vecka man är i...
Jag som haft stenkoll, och räknat veckorna och nu plötsligt tog det stopp, hade ingen aning om vart vi va. Nu vet jag såklart när jag räknat efter men härligt att allt bara rullar på :)
så nu är vecka 21 gjord och vi går in i 22, jävlar vad det går fort ibland.

Bebis däremot är lite snål måste jag säga.... det är inte många buffar direkt som det har bjudits på, så jag hoppas på att denna vecka bjuder på lite mer rörelser :)

Fast på självaste påskafton bjöd lillskrutt på 2 lite hårdare buffar, och E kände den ena ;)
Åhh hans första, det va magiskt, speciellt eftersom det va den hårdaste jag kännt oxå.
Så den kvällen låg vi i ett litet glädje rus ;)

Men sen dess har jag faktiskt inte kännt något... tror jag..? Svagt, svagt i såna fall?

Men jag försöker att njuta av det lilla jag känner och inte oroa mig för det jag inte känner...
det är väl tålamod och vänta som gäller även där..
På onsdag ska vi ju få lyssna på hjärtat för första gången så det ska bli grymt spännande :)

Det har varit såå underbart att varit ledig så det känns änna lite ledsamt att man ska jobba imorgon igen :(
Ingen lust alls, vill bara vara hemma och njuta och småpyssla med bebis grejjer.
påsken gick ju i ett, med massa släktingar och saker man skulle hinna med, så det blev inte mycket grejjat för egen del. Men underbart har det ju vart.

I övrigt så syns det i alla fall en liten kula nu och jag älskar den ;) ser fram emot att få en rejäl fotboll ;)
Men vikten går det ju sisådär med... 1 enda kilo plus på alla de här veckorna, men men, jag får ju vara glad för det lilla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0