magbild

Idag va jag hos barnmorskan och allt såg kalas fint ut.
Skrutten har buffat runt extra mycket idag och det tycker vi om ;)

Alla värden va bra och mag måttet låg nu på 28 cm.

Tänkte här bjuda på en liten jämförelse från vecka 12 och en från idag vecka 36
Haha jag vet vilken mage jag föredrar i alla fall - denna såklart, alla gånger ;)



Från blek och alldeles för tunn, till en härlig brunbrännd kula med världens godaste skrutt i :)

Det har varit mycket bad här det senaste, får ju passa på när det äntligen varit fint väder !
Men däremot ligger vi efter lite med packandet inför flytten, så imorgon blir det grejja hela dagen som gäller !

Börjar känna lite stress inför vad jag vill hinna med innan magen försvinner.
Jag ska absolut göra en såndär gipsmage och sen hade jag verkligen velat förevigat magen med lite fina gravid bilder oxå, men här omkring där jag bor finns ingen sådan fotograf och jag vill heller inte lägga ut en förmögenhet.
Jag är rädd för att jag drar ut på det för länge så vi inte hinner.

Haha jag ser framför mig hur jag står med värkar och börjar göra gipsmage bara för att inte bli snuvad på den :)
Ska försöka köpa gips nu nästa vecka... vecka 37 känns väl ganska lagom att göra den i ??



Kommentarer
Postat av: Tea

Gillar den brunbrända kulan ;)

2011-08-03 @ 21:58:42
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Sara

Jättefin mage! Om jag inte missförstått det hela bor du inte jättelångt från mig.(Västergötland, skaraborg för att vara lite mer precis..) Jag skulle kunna fotografera dig om du inte vill gå till en studio..

Bara en tanke! :)



Lycka till med flytten!

Kram

2011-08-03 @ 22:33:52
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Jessi

Åh så fin du är!! :D

2011-08-04 @ 15:26:33
Postat av: candra

Min man Har en fotostudio och fotade mig, han frilansar så att säga. Vet inte vad han skulle vilja ha men jag kan fråga honom om du vill, vi finns i Borås.

Jätte fin mage, min såg mer ut som en medicinboll :-)

2011-08-05 @ 11:10:55
URL: http://hizukiblogg.cryptorize.com
Postat av: Nenne

Vilken fin brun mage! Härligt att allt var bra med skrutten hos BM. Gipsmage? Dte har jag aldrig hört om - vilken rolig idé :)



kram

2011-08-06 @ 17:13:22
URL: http://ivfresan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0